"Bez mobilu si posezení v restauraci užijete mnohem více", vzkazuje svým zákazníkům Ibrahim, majitel restaurace. Ten se už dál nemohl dívat na své hosty, kteří preferovali surfování na mobilu před společnou komunikací. Proto se rozhodl nabídnout jim kompromis: za váš mobil vám daruji 50% slevu.
Výhra v loterii
Majitel restaurace přišel s tímto nápadem těsně po výhře v loterii a rozhodl se se svými penězi naložit poněkud originálně. Pokryje s nimi finanční ztrátu, kterou způsobí jeho šlechetná nabídka.
"Největší radost mi dělá, když vidím plný stůl lidí, který si nadšeně povídá a směje se," dodává Ibrahim.
Přísná kavárna
Když už jsme u podivných nabídek restaurací, stojí za to zmínit malou kavárnu ve Francii, která se rozhodla rozlišovat své zákazníky podle jejich chování. Ten, kdo během objednávání nepoužije slovo "prosím" a "děkuji" bude mít mnohem větší účet za svou kávu, než ten, který slušně pozdraví a poděkuje.
Jak se vám tyto nápady líbí? A jaké pravidlo byste zavedli v českých podnicích?