Japonská velkoměsta jsou přeplněna různými poutači, bilboardy a světelnými reklamami, proto musely reklamní agentury přijít s něčím novým a neotřelým.
Začaly si totiž pronajímat těla mladých Japonek a získaly tím skvělou chodící reklamu. „Dívčí stehna jsou naprosto ideální místo pro inzerci, protože na odhalenou kůži se každý rád podívá.“ Tvrdí generální ředitel společnosti WIT Hidenori Atsumi.
Dobrý nápad nebo forma prostituce?
Své tělo s reklamou v současné době odhaluje asi na 3000 dívek a žen. Podmínkou, aby si mohly nalepit na tělo „tetování“ s logem či jiným firemním sdělením, je jejich plnoletost a také to, aby měly na sociální síti minimálně 20 aktivních přátel. Reklamu si lepí na stehna, a to z přední i zadní strany. „Klidně bych nosila logo i na břiše nebo na jiných částech těla, které se nebojím odhalit.“ Říká Miho Matsumoto, která si ukazováním těla s reklamou vydělá v přepočtu asi 1965 korun denně.
Je to ještě morální?
Oblečení si mohou dívky vybrat podle svého vkusu, musí ale odhalovat dostatek, aby reklama vynikla. Klienti ale často preferují styl "školačka", tedy krátkou sukýnku s kanýrky a vysoké pokolenky.