Kde se vlastně trend v podobě kníru objevil? Je to jednoduché. Tento boom má na svědomí celosvětová kampaň Movember, jejíž symbolem je knír. Tato kampaň upozorňuje na závažnost rakoviny prostaty, na kterou jen v České republice zemře ročně v průměru 1600 mužů.
Od roku 2004 pokaždé v měsíci listopadu zaplaví ulice po celém světě muži s knírem. Podstata je hlavně v tom, že se známí zúčastněných mužů budou pídit po tom, proč si z ničeho nic nechali narůst knírek. Tím se budou šířit informace o rizicích rakoviny prostaty kosmickou rychlostí.Aby se mohly zúčastnit i ženy, začali se vymýšlet různé fígle, jak knírek nosit jinak, než na obličeji. A potom "prásk" a symbol knírku se stal absolutním módním hitem.
Knír je dnes přirovnatelný k proužkům, puntíkům, květinovým vzorům nebo třeba k trendy ombré oblečení. Pořiďte si různé "kníraté" doplňky, jako třeba náramky, prstýnky, náušnice, hodinky nebo náhrdelníky. A pokud nejste žádný troškař, oblékněte rovnou "kníraté" tričko, mikinu nebo šaty.
Inspiraci, jednotlivé produkty a jejich ceny naleznete v naší galerii.