Spojení piva a kosmetiky
Když česká tradiční značka Manufaktura představila v roce 2007 novou řadu pivní kosmetiky, netušila, jak velký úspěch bude mít. Nyní tuto svou, dnes již legendární, řadu představuje znovu – v novém designu, s novými produkty a s novým vylepšeným složením, které splňuje aktuální kosmetické trendy.
Decentní vůně
Jedním ze zásadních faktorů při výběru kosmetiky je i její vůně. Pivní kosmetiku od Manufaktury již od začátku doprovází neotřelá hořko-sladká vůně. Při jejím výběru docházelo ke vzrušeným debatám. Pánové byli pro, aby pivní kosmetika voněla po pivu, dámy zas tvrdily úplný opak. Dámy si nakonec svůj názor prosadily a parfém v pivní kosmetice byl natolik úspěšný, že vznikla i pánská toaletní voda, která dodnes patří mezi nejoblíbenější produkty této řady.
Šampon snů
V duchu tradice „To nejlepší je třeba zachovat“ tedy ke změně vůně pivní kosmetiky nedošlo. Novou vůni Manufaktura představuje jen u novinky – „Šamponu snů“, doplněného intenzivní vlasovou maskou bez silikonů. Nová vůně je bezalergenní, s nádhernými bylinnými tóny a líbit se bude zejména ženám.
O Manufaktuře
Manufaktura je česká tradiční značka, která se orientuje na českou přírodu, historii a tradici. „Rádi využíváme lokální přírodní ingredience typické pro naši zemi a inspirujeme se osvědčenými radami našich babiček a moudry ze starých knih a herbářů“, říká kreativní ředitelka Bára Čechová.
České produkty z českých surovin
Manufaktura také dbá na ekologii a udržitelnost. Téměř veškerý obalový materiál spojený s pivní kosmetikou pochází z České republiky: originální PET lahvičky s využitím 25% obsahu recyklovaného PETu se vyrábí v jižních Čechách, papírové krabičky se tisknou v Opavě a Kladně, tuby se vyrábí na jižní Moravě.