Legendární kosmetika, kterou musíte alespoň jednou za život vyzkoušet!
Na pultech drogerií a parfumerií jsou stovky produktů, které vás lákají k nákupu. Jen pár z nich je ale skutečně legendárních a jejich postavení na trhu se desítky let nemění. Které kosmetické produkty byste měla alespoň jednou za život vyzkoušet, protože jejich kvalitu ověřil čas?
Indulona
Nepřekonatelný krém, který používaly už naše maminky a babičky, se stále těší velké oblibě. A to dokonce takové, že Indulona dokonce před nedávnem představila dvě novinky: tělové mléko a tělové máslo. Původní receptura modré Indulony se prý od roku 1958 nezměnila. Zřejmě proto je na popraskané paty pořád číslo jedna.
Nivea
Klasický univerzální krém od značky Nivea, balený v modré kulaté plechové krabičce, nezměnil své složení od roku 1911, kdy v sousedním Německu přišel na svět. Bez parabenů a silikonů se jedná o jeden z nejlepších, a přitom nejlevnějších krémů na trhu a já osobně na něj nedám dopustit. Stejně jako herečka Kate Winslet, která si na obličej údajně nenanáší nic jiného.
Dermacol Make-up Cover
Extrémně krycí make-up od české značky Dermacol vznikl původně ve filmových studiích na Barrandově v Praze, a to pro potřeby filmových vizážistů. Měl tak dokonalé vlastnosti, že se jeho receptura záhy prodala i do Hollywoodu. Má tak velkou pigmentaci, že dokáže zakrýt i tetování, takže od něj můžete očekávat opravdu maximální krycí schopnosti. Na trhu je už 50 let a u příležitosti letošního padesátiletého výročí značky Dermacol se dočkal limitovaného balení.
Bioderma Sensibio
Voda s obsahem micel, které mají dokonalé čisticí vlastnosti, a jsou tak schopny rozpustit i voděodolné líčení, je na světě již více než sto let. Do povědomí žen se ale dostala až nedávno, a to především díky značce Bioderma, jejíž "růžová micelárka" je už naprostou legendou. Za posledních pár let si micelární voda našla cestu do portfolia snad všech kosmetických značek, ale co naplat, nejlepší odličovací schopnosti má stále Sensibio od Biodermy. Navíc je určena pro přecitlivělou pleť, takže sedne skutečně každému.
Oriflame – zázračný kelímek
Tento produkt snad ani není potřeba příliš představovat. Zázračný kelímek provází značku Oriflame od jejího vzniku a stále patří mezi nejoblíbenější produkty. Malé vajíčko, které v sobě obsahuje především vazelínu, včelí vosk a lanolin, je ideální na popraskané rty nebo suché partie, jako jsou lokty, nehtové kůžičky a podobně, ale původně bylo určeno pro oční okolí. Ten klasický kelímek je v růžovém balení a neparfemovaný, ale Oriflame představil již mnoho limitovaných příchutí – od vanilky přes kokos, čokoládu a med až po růži, karamel a mnoho dalších.
Estée Lauder Advanced Night Repair
Noční pleťové sérum Advanced Night Repair od Estée Lauder je ve světě kosmetiky naprostým pojmem. Pár kapek rozetřených po odlíčeném obličeji a dekoltu každý den předtím, než se chystáte ulehnout do peřin, dokáže s vaší pletí hotové zázraky. Tmavé kruhy pod očima, nejednotný tón pleti, mimické vrásky a černé tečky? To všechno s touhle kouzelnou lahvičkou mizí neuvěřitelně rychle. Není divu, že se bez něj neobejdou ani slavné herečky Julia Roberts nebo Jennifer Aniston. Ale také si za něj připlatíte.
Rtěnka M.A.C. Russian Red
Rtěnky značky M.A.C. se vyznačují vysokou pigmentací, skvělou výdrží a širokou škálou odstínů, ze kterých můžete vybírat. Ikonický je odstín Russian Red. Jde, bez překvapení, o sytě rudou. Rtěnku proslavila zpěvačka Madonna, která ji během světového turné Blond Ambition v roce 1990 prakticky nesundala ze rtů, a způsobila tak naprosté šílenství. Tato jedinečná rtěnka doslova přes noc zmizela ze všech prodejen značky M.A.C. a i dnes, o 25 let později, je stále nejprodávanějším produktem této značky. Proč? Protože jednoduše sluší naprosto každému tónu pleti!
Head & Shoulders, šampon proti lupům
Head & Shoulders vstoupil na trh poprvé v roce 1961, tehdy ovšem ne jako šampon, ale v podobě vlasového krému, který si kladl za cíl zbavit lupů. Šlo o první fungující, a tedy naprosto revoluční přípravek. Není proto divu, že za 55 let své existence se portfolio značky značně rozrostlo a stále jde o nejprodávanější produkt vlasové kosmetiky v boji proti lupům.
Chanel No. 5
Video se připravuje ...Ikonický parfém uvedla v roce 1921 sama velká Coco Chanel. Společně s chemikem Ernestem Beauxem jej vytvořila z více než osmdesáti složek – včetně jasmínu, růže, kosatce a vanilky. Původně jej nechala vyrobit pouhých 100 lahviček, aby se o ně podělila se svými nejlepšími klienty. Vzhledem k velké oblibě, ke které přispěla i herečka Marilyn Monroe, se slavný parfém dostal do rukou i "obyčejným smrtelnicím". V současnosti si vůni, která byla zvolena parfémem století, pořídí neskutečných 10 milionů žen ročně.
Vložky Always
Vložky Always s křidélky způsobily ve světě dámské hygieny naprostou revoluci. Menstruační vložka o tloušťce 3 mm, která opravdu neproteče díky křidélkům a speciálnímu gelu, se záhy stala naprostým bestsellerem. Přestože v posledních letech její pozici ohrozily menstruační tampony, těší se vložky Always stále vysoké popularitě.