Nene, já nemusím, já už ho vidím
Reklamy z počátku nového milénia se těšily nebývalé oblibě. Absence přílišné korektnosti totiž uvolnila potenciál brilantního humoru a jasného sdělení. Obdobně tomu bylo i u vánoční reklamy na Kofolu doprovázené vtipnými hláškami a založené na jednoduchém příběhu.
Tatínek (alias herec Josef Polášek) jde v doprovodu malé dcerky (Sandra Flemrová) uříznout do lesa stromek a v zasněžené přírodě jí slibuje, že pokud vydrží nepapat až do večera, uvidí zlaté prasátko. Zatímco horlivě řeže malý stromeček, se ho roztomilá dcerka ptá, zda bude mít i „velký zahnutý zuby nahoru". V zápalu snažení tatínek odvětí, že pokud bude trpělivá a opravdu vydrží, budou i zuby. Ovšem po tom, co dítko odpoví, že nemusí, že ho už vidí, společně prchají před rozzuřeným divokým prasetem.
I přes to, že příběh s pitím sladkého nápoje příliš nesouvisí, se díky skvělému nápadu a humorné holčičce stal evergreenem mezi českými reklamami, nepochybně ale i symbolem Vánoc. Jak se holčička, kterou zná celé Česko, změnila za celé dvě dekády?
Na reklamu se můžete podívat zde:
Když se zuby staly osudem…
Reklama na Kofolu se objevila na televizních obrazovkách přesně před 20 lety, tedy v roce 2003. Tehdy byly Sandře Flemrové tři roky. „Pamatuji si jen pár záblesků jako například koulovačku se štábem. Reklama se mi ale přesto silně zapsala do života,“ nechala se slyšet hlavní hrdinka reklamního spotu.
Ačkoli v dětství absolvovala několik dalších castingů, jejím osudem není svět reklamy, ale zubů. Jak příznačné! Vystudovala zdravotnickou školu a stala se diplomovanou zubní techničkou. V současnosti pracuje v plzeňské zubní ordinaci jako sestřička.
A zase ta Kofola…
Kofola Sandru po letech přizvala k dalšímu projektu. Loni ji oslovila jménem projektu Cirkulka, jenž má mít pozitivní vliv na životní prostředí. „O tom, že uvedeme nápoje ve vratném skle i do maloobchodu, jsme uvažovali už několik let. Nechali jsme si vypracovat analýzu celého životního cyklu výrobku a jeho vlivu na životní prostředí, a vyšlo nám, že Cirkulce, tedy vratným skleněným láhvím, stačí jen několik cyklů, aby jejich uhlíková stopa byla nižší než stopa jiných běžných obalů,“ vysvětlil Pavol Chalupka, marketingový ředitel Kofoly ČeskoSlovensko.
Nechal se také slyšet, že Sandru si vybrali nejen vzhledem k tomu, že je spjatá s tímto brandem 20 let, ale také proto, že je jedním ze zástupců mladé generace, pro kterou je udržitelnost přímo klíčová.
Na to, jak se za 20 let Sandra změnila, se podívejte ve fotogalerii.