11 zaručených tipů, jak si užít večírků a neztloustnout! | Pro ženy | Blesk.cz

11 zaručených tipů, jak si užít večírků a neztloustnout!

  • Známe dietní tajemství královen večírků!
    11. prosince 2014 | 06:00

    Předvánoční a vánoční čas je dobou večírků, rodinných setkání a hodování. Přežít ho beze ztráty společenského bobříka a přitom na dietě je úkol nesnadný. Máme pro vás tipy ostřílených královen večírků, které mají flámování a hubnutí v malíčku.

  • Zacvičte si před večírkem

    Poznejte sedm cviků, které vám pomohou zformovat vaši postavu!

    Než vyrazíte za zábavou, dejte si trochu do těla. Dejte si 10 minut běhu kolem bloku nebo třeba 20 dřepů či 10 minut na rotopedu. Výzkumy i praxe prokazují, že po cvičení budete mít menší chuť k jídlu. Nemluvě o tom, že vám to prospěje, a ještě nějaké ty tuky dopředu spálíte.

  • Večírek berte jako večeři

    Jogurt dokáže zlepšit vaši náladu.

    Ačkoli dietní poradci radí nechodit na večírky hladoví, naše zkušenosti hovoří spíš pro opak. Ano, nechoďte hladová jako vlk. Dejte si doma třeba bílý jogurt, než vyrazíte. Ale to bohatě stačí. Ať už přijdete na raut či oslavu najedená nebo hladová, stejně dobrotám neodoláte. Do jídelníčku tedy večírek započítejte jako večeři.

  • Dopřejte si proteiny a zeleninu

    palačinky

    Z nabídky přednostně vybírejte proteiny – libové maso, sýry, tvarohové pomazánky a luštěninové saláty. Vše doplňte syrovou zeleninou. Naopak pečivo, ovoce a sladkosti si nechte od cesty nebo s nimi opravdu šetřete.

  • Ochutnávejte nové

    exotické ovoce

    Jak chutná smažený řízeček, určitě víte. Stejně tak třeba mozzarela s rajčaty. Tak proč si na ně vyplácat povolené kilojouly. Nechte je tedy na podnosu a porozhlédněte se po něčem, co jste doposud neochutnala nebo je to pro vás vzácné.

  • Na co máte největší chuť?

    žena, koláček

    Je-li menu složeno spíše z tradičních pokrmů, rozmyslete si, které jídlo je váš favorit. Stoprocentně to nebude vše, co se vám nabízí. Takže pokud jste zapřísáhlou milovnicí řízků, dejte si řízek, ale už si odpusťte třeba těstovinový salát, který dvakrát nemusíte.

  • Nezastavujte se u dobrot

    žena, party, večírek

    Na večírcích je zvykem průběžně korzovat a zastavovat se u známých. Rozhodně si za svou základnu vyberte místo, které je co nejvzdálenější stolu s dobrotami. Nebude vás lákat jen tak uždibovat.

  • Necpěte se, zobejte

    žena, party, občerstvení, večírek

    Nesnězte vše hned po příchodu. Je sice pravda, že pokud chcete pít alkohol, je dobré mít něco v žaludku, ale nemusíte to do něj naládovat najednou. Pravdou je, že i když si po příchodu naservírujete talířek promyšleně vybraných dobrot, během korzování budete mít stejně potřebu zobat ze stolů, které budete míjet. Zobejte tedy od začátku.

  • Nepijte zbytečné cukry

    žena, víno

    Nepijte slazené nápoje, nealkoholické i alkoholické. Pokud chcete zhubnout, zapomeňte na koktejly, sladké likéry, rumy, whiskey, ale i sladká vína. Vaším přítelem je suché bílé a červené víno, voda, a pokud dojde na tvrdé, tak čisté pálenky bez obsahu cukru, jako jsou vodka, slivovice, grappa a další.

  • Vyvažujte zakázané s povoleným

    žena, grilování, klobása

    Odolat salátu s majonézou, vynikající domácí paštice nebo již zmíněnému řízku je obvykle nad naše síly, ale můžeme hřích vyrovnat zdravou přílohou. Zkrátka zakázané ochutnejte a dojezte se povoleným.

  • Zaměstnejte ruce

    žena, sladkosti, kabelka

    Malá kabelka do ruky, vějíř nebo jiná rekvizita vám udělají obrovskou službu. Bude vám totiž v jídle trochu překážet, a navíc vám zaměstná ruce, které by jinak nervózně šmátraly v misce s buráky.

  • Jděte domů pěšky

    noční procházka

    Pokud pijete s rozumem, jděte z večírku po svých. A pokud to máte daleko, tak alespoň kousek. Provětráte se, vystřízlivíte a ještě vychodíte nějaké ty přebytečné kilojouly. A pokud k tomu máte příjemný doprovod, je to vlastně skvělé zakončení večírku. Nemyslíte?

Diskuse ke článku
.