11 rychlých zbraní proti vlčímu hladu | Pro ženy | Blesk.cz

11 rychlých zbraní proti vlčímu hladu

  • Naučte se mít po ruce svačinku, která vás zachrání před nezdravým fastfoodem.
    6. listopadu 2014 | 06:00

    Každá z nás, která někdy držela dietu, ví, že nejhorší je, když vás zastihne hlad nepřipravenou. To pak dietu porušíte a uchýlíte se třeba k fast foodu. Známe zbraně, které můžete mít v kabelce, nebo je koupíte na každém rohu, a od vlčího hladu vám spolehlivě pomohou. Některé dokoce zastoupí lehkou večeři.

  • Proteinová tyčinka

     

    Proteinová tyčinka

    Nejlepší vynález od vynálezu diety. Můžete ji mít v kabelce měsíce a nezkazí se. V případě krize vám dodá proteiny i sacharidy a zasytí vás natolik, že může nahradit i lehkou večeři. Jen pozor, ne všechny proteinové tyčinky obsahují dostatek proteinů. Vybírejte ty, které mají od 30 procent výše. Naše favoritky prodávají v drogeriích DM.

     

  • Ovesné keksy

     

    Ovesné keksy

    Ovesné neslazené sušenky, ale i knäckebrot a jemu podobné keksy můžete mít na stole v kanceláři a některé v menším balení i v kabelce. Skvělé seženete např. v Marks and Spencer. Ale pozor, mají celkem dost kilojoulů, 200 - 300 na jednu sušenku. Ale na druhé straně, dvě vám spolehlivě zaženou hlad i na dvě hodiny.

     

  • Cotagge sýr

     

    Cottage sýr

    Spolehlivý zachránce všech dietářek, seženete ho v každé samoobsluze. A pamatujte. Chytrá dietářka má v kabelce lžičku a nožík, ať se děje co se děje. Dopoledne si k němu můžete dát celozrnný rohlík, případně kousek ovoce, odpoledne či večer je lepší třeba s rajčaty, paprikou, ředkvičkami nebo salátovou okurkou.

     

  • Kefír

     

    Kefír
    Oproti cottage sýru má tu výhodu, že k němu nepotřebujete lžičku. Lepší variantou je nízkotučný, ale když není, stačí i plnotučný. Vybírejte ten neochucený. Opět platí, že ráno k němu můžete celozrnný rohlík či chléb a kus ovoce, zatímco v podvečer už si ho dejte raději samotný.

     

  • Bílý jogurt

     

    Jogurt
    Nejlepší bílé jogurty mají kolem 3 % tuku a právě takový by měl být vaší volbou. Pokud víte, že už nebudete nic tučného a chyběly by vám proteiny, můžete si dopřát i řecký jogurt, který obsahuje ještě více bílkovin.

     

  • Banán

     

    ...

    Další skvělá pohotovostní svačinka. V kabelce ji sice nosit nedoporučujeme, ale zato ji seženete skoro všude. 

     

  • Vajíčko na tvrdo

    Vajíčko je nejen dobré, ale i zdravé.
    Víte-li, že vás čeká náročný den, uvařte si ráno dvě vejce na tvrdo a dejte do malého boxu na potraviny a nebo uzavíratelného sáčku. Tento rychlý a nízkotučný zdroj proteinů je ideální odpolední svačinkou.

     

  • Mrkev

    Mrkev
    Podobně poslouží i oškrábaná mrkev v malém platovém boxu. Hodí se kdykoli, když vás přepadne chuť na něco malého.

     

  • Oříšky

    Vlašské ořechy

    Vlašské ořechy, mandle či kešu jsou skvělým zdrojem energie. Vybírejte ty, které nejsou solené. A pamatujte, že svačinka je hrst, ne půlkilové balení.

     

  • Sýr

    Sýr Ementál
    Sýr s obsahem tuku v sušině mezi 30-40 % koupíte dnes v každé večerce. Dva plátky zvládnete zhltnout i cestou do školky a zachrání vás od hladu, a tím také od ukládání tuků.

     

  • Libová šunka

    Vybírejte šunku dobře! Tu, která má méně než 90 % masa, si do košíku raději ani nedávajte!

    Stejný efekt má také kvalitní šunka s více než 80 % masa a sníženým obsahem soli. Když k ní zakousnete trochu syrové zeleniny, určitě hlad zažene. A hlavně, sníst 5 dkg šunky bez rohlíku je požitkářské.

     

     

Diskuse ke článku
.