Pátek 18. září 2020
Svátek slaví Kryštof, zítra Zita
Jasno 18°C

Hubněte na těstovinách, popcornu a čokoládě. A bez hladovění!

9. září 2014 | 19:19

Pokud si neumíte představit život bez těstovin, čokolády a popcornu, může pro vás být tato dieta ideální. Můžete si dopřát svých oblíbených jídel a přitom budete nacpaná vlákninou tak, že neucítíte hlad. Zní to moc dobře, aby to byla pravda? Je!

Tuto dietu popsal ve své knize Lenny Neimark a její hlavní výhodou je vysoký obsah vlákniny a proto zaručuje, že vás během ní nebude trápit hlad. Navíc si můžete každý den pochutnat buď na jednom čtverečku hořké čokolády nebo hrsti popkornu.

popcorn
Denně byste měla vypít minimálně 2 litry vody. Zapovězené jsou káva a další nápoje s obsahem kofeinu, perlivé nápoje, cukr, rozinky, datle, sladkosti, tuky, smažené potraviny, potraviny s vysokým obsahem tuku jako např. avokádo, olivy a kokos. Vypustit musí také červené maso, mléčné produkty, oříšky, semínka a svačinky typu smažených bramborových lupínků.

Jídelníček sestává především z bílého netučného masa, celozrnných těstovin, ovoce, zeleniny a také popcornu, který je bohatý na vlákninu. Popcorn je však připravovaný na sucho (tj. bez másla) a není povoleno ho solit.


Ukázkový jídelníček sestává z:

  • Snídaně: čerstvé ovoce nebo ovocný salát nebo celozrnné cereálie s odtučněným mlékem a jahodami
  • Svačina: Hrst popcornu nebo kus ovoce
  • Oběd: Zeleninový salát nebo salát z celozrnných těstovin obojí s nízkokalorickým dresinkem (nejlépe kapka olivového oleje a citron) nebo celozrnné těstoviny s nízkokalorickou omáčkou, málo osolené
  • Svačina: Hrst popcornu nebo smoothie z 1 hrnku odtučněného mléka a ovoce
  • Večeře: Celozrnné fettuccini s česnekovo rajčatovou omáčkou a jarní salátek či vařená zelenina
  • Svačinka: Hrst popcornu nebo čtvereček hořké čokolády