Jennifer Aniston podprsenku neřeší! Pořiďte si pevná prsa, jako má ona

Herečka Jennifer Aniston se za svá prsa rozhodně nemusí stydět • Foto: profimedia.cz
17. dubna 2012 | 09:37

Herečka Jennifer Aniston (43) má skvělou postavu, také na ní pečlivě dře. Tentokrát jsme se zaměřili na její dokonalé poprsí a vypátrali jsme, jak si vylepšit výstřih podle jejích rad.

O herečce Jennifer Aniston je známé, že je cvičební fanatik. Přesto přiznává, že udržet se ve formě jí dá od oslavy čtyřicítky stále více práce.

Svého osobního trenéra Mandyho Ingbera si bere sebou i na natáčení a je s ním schopná vstát třeba i ve tři ráno, aby před nástupem na plac stačila jejich pravidelné cvičení.

Jsou totiž zvyklí každý druhý den hned po ránu na dvě hodiny jógy, pak Jennifer stráví 20 minut na šlapacím trenažéru, či si zaběhá na pásu se sklonem svahu – samozřejmě běží do kopce.

Herečka je navíc fanoušek japonského bojového umění budo, při kterém si, díky práci rukou, procvičuje především horní část těla.

To jí pomáhá posílit třeba zrovna prsa. Na mnohých fotkách je totiž zřetelně vidět, že neváhá vyrazit klidně i bez podprsenky. A může si to bez problémů dovolit.

Zkuste to jako Jennifer: Zvedejte činky!

Nemůžete nijak napravit tukovou tkáň prsou, ale můžete jejich tvar vylepšit posílením prsních svalů, které ji podpírají.

Vzpírat můžete jak dvě malé činky v každé ruce, tak jednu velkou – ta vám dodá lepší stabilitu.

1. Lehněte si na vzpěračskou lavici, nohy opřete o zem, nebo o konec lavice, kolena ohnutá. Zádové svaly udržujte zpevněné.

2. Činku držte těsně nad hrudníkem, dlaněmi vzhůru.

3. S výdechem pomalu zvedejte a nahoře chvíli vydržte. Nepropínejte však lokty. S nádechem opět činku pomalu přitáhněte k tělu.

4. Opakujte osm až 12krát ve třech setech za sebou (s malým odpočinkem).

Pokud si tento cvičení „naordinujete“ dvakrát týdně, očekávejte viditelné výsledky do dvou měsíců.

Autor: INT, bak
Diskuse ke článku
.
Další články z kategorie
DesktopMobile