Tajemství pevných paží Michelle Obamy odhaleno! Pořiďte si je také, je to snadné! | Pro ženy | Blesk.cz

Tajemství pevných paží Michelle Obamy odhaleno! Pořiďte si je také, je to snadné!

7. března 2012 | 06:14

Většina žen od určitého věku prostě trpí povislými pažemi. Poznáme je podle toho, jak mávají. Pokud jen dlaní a ne celou rukou (aby nebylo vidět, jak se "to" klepe), řeší stejný problém. Vyřešený ho má však manželka amerického prezidenta, elegantní dáma Michelle Obama (48).

První dáma Ameriky nemá ani ve svém věku problém vyrazit na společenskou akci v šatech bez rukávů. Její paže jsou jednoduše jako kámen.

Je to proto, že o své tělo svědomitě pečuje. “Chci, aby ve mě mé dcery měly příklad, že je třeba se o sebe starat, i když to znamená, že musím vstát třeba i v 4:30 ráno, abych stihla cvičit,“ upřesňuje Michelle Obama.

Paní prezidentová má svého osobního trenéra Cornella McClellana, kterého ale nezískala spolu s pobytem v bílém domě, naopak si ho tam přivedla, protože jeho služby využívá už od roku 1997.

Běžně ji třikrát týdně trápí 90 minutami cvičení, které obsahuje běhání na pásu, posilování, aerobik a kick-box.

A právě její ruce jsou hlavním předmětem posilování. Důležitý triceps zpevňuje odtlačováním zátěže, zvedáním činek a simulací veslování.

Zkuste to jako Michelle Obama

Posilujte tricepsy:

Do každé ruky si vezměte činku, nebo velkou láhev plnou vody. Paže nechte volně podél těla, nezapojujte svaly ani lokty.

Zpevněte kolena a ramena. V této pozici otočte dlaně se zátěží k tělu a pak je plynule zvedejte s napnutými pažemi a pevným zápěstím do výše ramen.

Potom pomalu ruce se zátěží plynule zase spouštějte k tělu. Při cvičení zapojujte pouze svaly paží. Opakujte 12 - 15krát.

Autor: INT, bak
Další články z kategorie