„Jejím hlavním cílem je ukázat, že mluvit se sebou otevřeně a upřímně není nic divného ani neobvyklého. Je to naopak zásadní krok ke zdravé psychice, uvědomění si toho, co chceme a co ne a rozvoji vztahu k sobě samému, který je nakonec ten nejdůležitější,” říká šéfredaktorka časopisu Moje Psychologie Brigita Zemen.
Zastavte se vnímejte
Časopis tak chce inspirovat své čtenáře k tomu, aby se zastavili, naučili se vnímat a zpracovávat své emoce a otevřeli se vnitřnímu dialogu. Klíčovým prvkem kampaně je reklamní spot, kde se v hlavní roli představuje herečka Kristýna Leichtová. Ve spotu pokládá upřímné, osobní otázky druhé ženě, jež sedí naproti ní. Během rozhovoru je však divákům odhaleno, že se nejedná o dvě různé osoby, ale o jednu a tu samou.
Spot tak symbolicky ztvárňuje ústřední myšlenku kampaně. Její tváří se herečka stala především proto, že se nebojí sama sobě pokládat nepříjemné otázky, hledat cestu sama k sobě a tím i ke své rodině, dětem, práci a celkové spokojenosti.






