"Když každý den ovlivním jednu ženu, která má nízké sebevědomí, nadváhu, podváhu nebo poruchu příjmu potravy, to, co dělám, má smysl," říká Kateřina Tichá, která se ve středu večer díky diváckému hlasování stala absolutní vítězkou letošního ročníku soutěže Maminka roku.
TADY se o Kateřině dozvíte ještě více.
Opravdu netradiční on-line přenos si mohli divačky i diváci užít z devíti pokojů hotelu Chateau St. Havel, ve kterých se devět finalistek ubytovalo. Každá měla u sebe profesionálního kameramana a pomocí přenosového vozu se v průběhu večera propojila do hlavního sálu s moderátorem večera Tomášem Klusem a patronkami jednotlivých kategorií – Tamarou Klusovou, Gabrielou Laškovou a Sandrou Novákovou. O vítězce rozhodli sami sledující diváci.
„Myslím, že náš unikátní přenos ukázal, že i emoce je možné sdílet on-line, že jsme mohli opět po roce zažít neuvěřitelný večer plný napětí a pozitivních vibrací, a že nám všechny maminky finalistky zase dokázaly, co je to statečnost, odvaha a obrovská mateřská láska, která je hnací silou jejich životů, splněných snů i každodenních malých vítězství,“ řekla šéfredaktorka časopisu Alice Rossi.
Soutěž Maminka roku letos potřetí vyhlásil lifestylový měsíčník Maminka z mediálního domu CZECH NEWS CENTER, aby tak ocenil maminky, které jsou nejen skvělými mámami, ale i inspirací pro všechny ostatní v tom, co dělají, jaké jsou a co dokázaly.
Cenu Mamince roku 2020 předaly generální ředitelka CNC Libuše Šmuclerová a marketingová manažerka společnosti FunBaby Michaela Čejková.
Projekt, který dává smysl
V kategorii Maminka BLOGERKA zvítězila Markéta Endlová, v kategorii Maminka PODNIKATELKA Barbora Wainerová a v kategorii Maminka HRDINKA Hana Hráčková.
V porotě letos zasedla nejen šéfredaktorka Maminky Alice Rossi, ale také VIP maminky Tamara Klusová, Gabriela Lašková a Sandra Nováková a partneři celého projektu, bez nichž by se tato jedinečná soutěž jen těžko mohla uskutečnit.
„Rádi podporujeme projekty, které nám dávají smysl, proto jsme už druhým rokem generálním partnerem Maminky roku. Líbí se nám, že projekt inspiruje a podporuje maminky, které podle nás v naší společnosti tolik podpory a zájmu stále bohužel nemají,“ uvádí Michaela Čejková, marketingová manažerka FunBaby.
„Společnost Mattel je partnerem skvělého projektu Maminka roku již poněkolikáté. Vnímáme roli matky jako jednu z nejnáročnějších v životě a často bývá málo oceněna. A tímto projektem se daná situace trochu napravuje, je totiž symbolem i pro ostatní maminky, že jejich práce je ta nejdůležitější na světě,“ popisuje Lenka Helena Koenigsmark, marketingová ředitelka Mattel ČR, SR a Maďarsko.
Partnerům akce tak patří velký dík, a samozřejmě nejen jim. „Moc ráda bych poděkovala hlavně všem maminkám, které se rozhodly do soutěže jít, a díky tomu se staly velkou inspirací pro spoustu dalších maminek. Už teď se těšíme s celou redakcí na příští ročník Maminky roku a na všechny příběhy, které dávají sílu, povzbuzení i pozitivní náboj,“ uzavřela šéfredaktorka Alice Rossi.
Další ročník soutěže Maminka roku bude lifestylový časopis Maminka z mediálního domu CZECH NEWS CENTER vyhlašovat v březnu 2021.