Jsou muži v legínách sexy? Tohle nosí Russel Brand i Lenny Kravitz | Pro ženy | Blesk.cz

Jsou muži v legínách sexy? Tohle nosí Russel Brand i Lenny Kravitz

21. ledna 2014 | 13:30

Ženy už je milují a nesmějí chybět v šatníku snad žádné z nás. Ale teď je podle návrhářů budou milovat i muži. Představujeme vám meggins, legíny pro muže.

Úzké kalhoty nejsou ničím novým. Kalhoty "na tělo" jsou po léta něčím, na co nedají dopustit rockeři, výstřední stylisté a extravagantní umělci. Mezi takové vyznavače úzkých kalhot patří herec a komik Russel Brand, zpěvák Lenny Kravitz či Mick Jagger. A koho baví slimky, toho třeba nadchnou i legíny.

Z mola a Hollywoodu k obyčejným mužům

Jedním z propagátorů pánských legín je u nás přední stylista Honza Pokorný. A teď by se tenhle kousek měl dostat z módních editoriálů, rockových pódií a Hollywoodu až do šatníků obyčejných mužů.

„Neexistuje žádný důvod, proč by meggins neměly být v pánském šatníku. Navíc legíny nejsou ničím výjimečným, vždyť do mužské módy patřily po mnoho let, ať už v gotice, renesanci či v pozdějších obdobích,“ říkají zakladatelé značky MegginsMan, která se snaží tento oděv propagovat.

Nepohodlí nehrozí

Meggins jsou speciálně ušity na mužské proporce, kterým je přizpůsoben jak pas, tak také rozkrok a podle všeho jsou mnohem pohodlnější a zdravější než klasické slim džíny. Dokonce se nositelé nemusejí bát, že by přiléhavé kalhoty příliš zdůrazňovaly některé partie a třeba i kvůli nim docházelo k nepříjemným situacím. Podle svých tvůrců totiž mají na mužský penis naopak zklidňující účinky.

Kam je nosit?

Podle módních tvůrců mohou muži nosit tenhle přiléhavý kousek kamkoli se jim zachce, dokonce i do kanceláře. My si tedy neumíme moc představit, jak to bude v praxi vypadat, až po kancelářích budou korzovat muži v saku, košili, kravatě a legínách, které doplní elegantními polobotkami, ale popravdě se na to těšíme. Někteří muži v nich budou vypadat skvěle, u jiných by to zase mohla být legrace.

Konec zajíců v pytli

Navíc by tato móda mohla mít tu výhodu, že nebudete takzvaně kupovat zajíce v pytli. Na první pohled zkrátka uvidíte, jak je váš nový objev vyvinutý a jestli vůbec bude stát za hřích.