V kampani značky Victoria´s Secret, která má motto "The perfect body", figurují jen ultraštíhlé modelky. Některé z nich jsou na první pohled opravdu velmi hubené a pravděpodobně mají problém s anorexií. Když spatřila tato kampaň světlo světa, okamžitě se strhla vlna kritiky. Firma ihned zareagovala a změnila heslo "The perfect body" na "A Body For Every Body", tedy "Tělo, které sluší všem", ale nezdravě vypadající modelky zůstaly.
Boubelky se bouří
Na kampaň podporující nepřirozenou štíhlost obratem reagovala značka Curvy Kate, která se mimo jiné specializuje na spodní prádlo a plavky od velikosti 44 výš. Nafotila své plus size modelky ve stejných pózách, v jakých stojí "andílci", a připojila slogan "Každé tělo je krásné".
Ve skutečnosti ani nešlo o profesionální modelky, ale o obyčejné ženy, které se rozhodly bojovat za své plné křivky. Na výzvu značky Curvy Kate se ozvalo více než tisíc žen z Ameriky, Velké Británie a Austrálie. Nakonec odborný tým vybral deset "vyvolených", které se staly tváří protikampaně.Jedna z desítky vybraných modelek (konkrétně pátá zleva) prozradila, že má modelingové zkušenosti z mládí. "Jako teenager jsem nafotila pár profesionálních snímků, ale neustále jsem od fotografů i stylistů slyšela narážky na své plnější křivky a postavu ve tvaru přesýpacích hodin," svěřuje se Megan, které se díky focení pro Curvy Kate splnil životní sen.
A která kampaň se líbí více vám?