Sobota 19. září 2020
Svátek slaví Zita, zítra Oleg
Polojasno 20°C

Hroznová turbo dieta vám pomůže zhubnout

24. září 2009 | 08:57

S naší turbo dietou zdravým způsobem shoďte 3,5 kilogramu za pouhé 4 dny. Hroznové víno je ideální ovoce, které vám pomůže rychle shodit pár přebytečných kilogramů.

Spolehlivě zažene chuť na sladké, navíc z něj snadno připravíte lehká nízkoenergetická jídla.

Je jedno, jestli máte rádi bílé nebo modré hrozno, toto chutné ovoce dodá tělu množství antioxidantů, jako jsou betakaroten, vitaminy C, B6 a zinek. Další látky z hroznového vína se starají o ochranu srdce a zabezpečují vhodnou hladinu cholesterolu v krvi. Balastní látky podporují funkci střev a pomáhají odstraňovat zbytky z těla.

Čtěte také:

Na každý den

Snídaně: 0,1 l grapefruitové nebo pomerančové šťávy, 50 g celozrnného chleba, 1 lžička nízkotučného rostlinného tuku, 30 g vařené šunky

Přesnídávka: 100 g hroznového vína

Svačina: 1 nízkotučný jogurt (1,5 % tuku) a 100 g hrozna

Celkem 1 680 kJ

HROZNOVÝ TURBO DEN

Pokud chcete zhubnout ještě jeden kilogram navíc, můžete začít dietu výlučně hroznovým dnem. Během něj byste měla sníst 1,5 kilogramu hrozna, a to nejlépe v šesti porcích. Přitom nezapomínejte pít dostatek neslazených tekutin, pijte je však jen mezi jídly, nikoliv při konzumaci hroznového vína.

Hroznové víno je ideální ovoce, které vám pomůže rychle shodit pár přebytečných kilogramů.
Hroznové víno je ideální ovoce, které vám pomůže rychle shodit pár přebytečných kilogramů.
Autor: archiv

1. DEN

Oběd: Telecí plněný řízek Obložte 100 g libového telecího řízku 1 plátkem šunky a lístkem šalvěje. Z každé strany osmažte na teflonové pánvi se 2 lžičkami oleje asi po dobu dvou minut. Hotové řízky pokapejte citronovou šťávou a podávejte se salátem z řeřichy a 100 g hrozna.
1 390 kJ

Večeře: Mozzarellový salát Smíchejte 50 g hlávkového salátu s 60 g nakrájené mozzarelly a 1 rajčetem nakrájeným na plátky, přidejte 2 okapané sardinky nakrájené na malé kousky. Ochuťte 2 lžičkami oleje a 1 lžičkou citronové šťávy nebo octa. Nakonec do salátu přimíchejte 100 g hrozna a posypejte pepřem.
1 340 kJ

2. DEN

Oběd: Ovocná kuřecí prsíčka Osmažte na pánvi 250 g kuřecích prsíček na 1 lžičce oleje, asi po dobu 5 minut. Maso vyndejte a 100 g si odložte k večeři. Zbytek masa udržujte v teple. Šťávu z masa, která zůstala na pánvi, dolijte 2 lžícemi vody, přidejte 2lžičky želé z červeného rybízu a nechte rozpustit, potom přidejte 100 g hrozna. Osmažená kuřecí prsíčka nakrájejte na plátky, polijte ovocnou omáčkou a podávejte s hlávkovým salátem smíchaným s 1 lžičkou oleje, citronovou šťávou a s bylinkami.
1 340 kJ

Večeře: Drůbeží hroznový salát Smíchejte 100 g kadeřavého salátu s 1 červenou paprikou nakrájenou na kolečka, 100 g kuřecích prsíček nakrájených na plátky a osmažených (odložila jste si je od oběda) a 100 g hrozna. Smíchejte s 1 lžící nízkotučné majonézy (může být i sójová) a s 1 lžící nízkotučného jogurtu (1,5 % tuku), dochuťte solí a pepřem. Připraveným dresinkem přelijte salát a posypejte čerstvými bylinkami.
1 260 kJ

3. DEN

Oběd: Krůtí maso s hroznem Rozpusťte 1 lžičku medu ve 2 lžících horké vody. Osmažte po dobu asi tří minut v pánvi na 2 lžičkách oleje 130 g krůtích prsou nakrájených na plátky. Maso vyndejte a udržujte v teple. Do pánve vložte 150 g hrozna a zahřejte, přimíchejte vodu s medem a nechte chvíli vařit. Dochuťte sójovou omáčkou a podávejte s krůtím masem a nasekanou řeřichou.
1 410 kJ

Večeře: Sýrový talíř Na 100 g ledového salátu naservírujte 125 g sýra cottage, 1 hrušku rozdělenou na čtvrtky a 100 g hrozna. Salát pokapejte 1 lžičkou olivového oleje.
1 340 kJ

4. DEN

Oběd: Hroznový salát s rýží Uvařte 25 g rýže a nechte vychladnout. Do rýže vmíchejte 2 lžičky oleje, 80 g uvařené šunky nakrájené na malé kousky a 100 g rozpůlených hroznových bobulí. Podávejte na salátových listech.
1 430 kJ

Večeře: Hroznový salát s tuňákem Jednu konzervu tuňáka ve vlastní šťávě (90 g) smíchejte s 1 lžící nízkotučné majonézy. Vmíchejte 1 cibuli nakrájenou nadrobno, ochuťte octem a pepřem. Podávejte na 100 g hlávkového salátu se 100 g hrozna.
1 260 kJ

Autor: archiv