Úterý 22. září 2020
Svátek slaví Darina, zítra Berta
Jasno 23°C

Viagra způsobuje chrápání

21. října 2006 | 09:55

Mnohým mužům zachrání modrá kosočtverečná pilulka pověst výkonného samce. Mnohým manželkám však krom sexu způsobí Viagra také bezesné noci

Podle posledních testů totiž tento lék na impotenci zhoršuje u mužů chrápání. Brazilští experti zjistili, že Viagra způsobuje u mužů spánkovou zástavu dechu, kterou doprovází chrápání. Muži užívající modrou pilulku až dvakrát častěji trpí zástavou dechu ve spánku a chrápáním ve srovnání s těmi, co se na Viagru spoléhat nemusejí. Při obstruktivní spánkové dušnosti osoba několikrát za hodinu přestane na deset až dvacet sekund dýchat. Cesty vedoucí do plic jsou ucpané, pak však poklesne hladina kyslíku v krvi a dotyčný se prudce rozdýchá, to bývá doprovázeno chrápáním. Jenže zvukový doprovod není to nejhorší. Právě nižší obsah kyslíku v krvi může vést až k infarktu, mrtvici, impotenci, nepravidelnému srdečnímu rytmu, vysokému krevnímu tlaku a dalším srdečním chorobám.

Autor: Famous