10 tipů, jak se začít hýbat: Plavková sezóna je za dveřmi! | Pro ženy | Blesk.cz

10 tipů, jak se začít hýbat: Plavková sezóna je za dveřmi!

9. května 2012 | 06:07

Tvrdíte, že na cvičení nemáte dostatek času či energie po vyčerpávajícím pracovním dni? Omyl! Víme, jak si zajistíte dostatek pohybu i v časové tísni!

Jarní zlom v počasí nám dal už řádnou ochutnávku, co nevidět však budeme chtít trávit horké letní dny častěji u vody.

Pokud se nechcete halit do velkých šátků, cvičte a shazujte, kde jen to jde.

1. Ranní rozcvička:
Studie prokázaly, že lidé, kteří si hned po ránu zacvičí nebo si jdou zaběhat, se během dne stravují mnohem zdravěji.

2. Sport jako zábava:
Vyberte si druh sportu, který vás baví. Pouze takové sportovní disciplíně se budete ráda věnovat pravidelně a budete se na každí cvičení těšit.

3. Pěkné pozadí:
Využijte čas při čištění zubů a procvičte si břicho, stehna a zadek. Na krátký čas zatněte svaly na hýždích a stehnech a opět uvolněte. Tento cvik opakujte, dokud si zuby nevyčistíte.

4. Hubnutí při vaření:
Vaření vlastně zeštíhluje. Během hodiny pobíhání, míchání a motaní se po kuchyni spálí organismus přibližně 120 kcal.

5. Trénink za volantem:
Uvízla jste v koloně aut? Nezoufejte, i tento čas se dá využít ke cvičení. Chyťte oběma rukama volant a silně zatlačte. Vydržte tak 30 sekund. Cvik opakujte.

6. Svaly v kondici:
Posilujte je pravidelně. Výhodou cvičení a pohybu je, že aktivní svaly spalují kalorie i v době odpočinku.

7. Masáž břicha:

Kružte po břiše dlaněmi ve směru hodinových ručiček. Tento pohyb zpevňuje břišní svalstvo a pomůže vám opět získat ploché břicho.

8. Tanec v páru:
Během tance se procvičují nejrůznější skupiny svalů, na organismus působí blahodárně i hudba a blízkost partnera.

9. Nálada nahradí mlsání:
Lidé, kteří se věnují aktivně sportu, mívají většinou dobrou náladu. Trénink totiž vyvolává zvýšenou produkci hormonu štěstí serotoninu, takže pak méně saháte po různých pamlscích.

10. Funguje pravidelný pohyb:
Pokuste se zakomponovat do svého plánu 2 až 3krát do týdne pravidelné 30 až 60 minutové pohybové aktivity.

Autor: lesk.sk, Kbak
Další články z kategorie