Po velmi úspěšném prvním ročníku kampaně „Oplať úsměv“ se značka Orbit v letošním roce opět s radostí spojila s SOS dětskými vesničkami, aby tak pokračovala nejen v edukativní činnosti na poli dentální hygieny, jejíž jsou žvýkačky bez cukru nedílnou součástí, ale nově se zaměřila také na oblast osobního rozvoje dětí. V duchu hesla „zdravým úsměvem ke zdravému sebevědomí“ bude značka Orbit v rámci kampaně vzdělávat děti i sociální pracovníky v oblasti správné péče o chrup a svou pozornost zaměří také na zdravé sebevědomí dětí, jež je se zdravým úsměvem velmi úzce spjato. Vytvořeny byly speciální Orbit omalovánky a dětská knížka s originálními ilustracemi, s jejichž pomocí děti krok za krokem objeví jednoduchost správné péče o chrup, zároveň podpoří jejich kreativitu a fantazii.
Děti a sociální pracovníci se v rámci kampaně „Oplať úsměv“ zúčastní dentálních workshopů, díky nimž si děti osvojí správné návyky dentální hygieny, a navíc získají potřebné pomůcky pro dentální péči v podobě dentálních balíčků. To vše nad rámec darované částky.
Samotné shromážděné finanční prostředky pak poputují nejen na vybavení nízkoprahového centra SOS Kajuta včetně vybavení koupelen, ale také na jeho celoroční provoz a mzdové náklady sociálních pracovníků, kteří pro děti zajišťují chod programů zaměřených na rozvoj sociálních dovedností včetně péče o zdraví a dentální hygienu i smysluplné využití volného času.