Nezapomeňte poděkovat své mamince za to, že ji máte | Pro ženy | Blesk.cz

Nezapomeňte poděkovat své mamince za to, že ji máte

28. dubna 2016 | 15:28
Prezentace klienta |

Milujete svoji maminku? Hraje ve vašem životě klíčovou roli, je tu pro vás ve chvíli, kdy je vám nejhůř a sdílí s vámi ty nejkrásnější okamžiky. Jak se ji za to odvděčit? Způsobů, jak poděkovat, najdeme jistě dost. Obejmout, usmát se, dát pusu nebo zavolat, když ji zrovna nemáme nablízku. Potěšit svou maminku třeba jen vlídným slovem je to nejmenší, co pro ni můžeme udělat.

Sto dní před oficiálním zahájením olympijských her v Riu de Janeiru přichází společnost Procter & Gamble s novým videem „Strong“, které navazuje na oceňovanou kampaň „Děkuji, maminko“. Tento projekt, jehož českou ambasadorskou se stala Barbora Špotáková, upozorňuje na klíčovou roli maminek v životě každého z nás. Video „Strong” nám připomíná každodenní odvahu našich maminek, díky níž nalézáme sílu překonávat všechny životní překážky.

Film sleduje osudy čtyř sportovců a jejich maminek během cesty za olympijským snem. Přibližuje malé i velké okamžiky v životech hrdinů a ukazuje, jak jim neobyčejná podpora matek dává sílu čelit jedné z největších sportovních výzev.

Proč právě projekt „Děkuji, maminko“

„Moje maminka pro mne byla vždy velkou inspirací,” svěřuje se Barbora Špotáková. „Bez její opory a důvěry bych se nikdy nedostala tam, kde jsem teď. Jsem moc ráda, že mohu reprezentovat společnost P&G, protože si uvědomuje, jak velkou roli sehrávají maminky v našich životech. Maminka mi velice pomohla, když jsme se přestěhovaly do Prahy a vše pro mne bylo nové. První roky bez prostředků a v novém prostředí náš vztah utužily asi nejvíce. V tu chvíli jsme se musely spolehnout jedna na druhou a být si navzájem oporou. Když něco takového překonáte, jste právě o to silnější než vaše soupeřky na stadionu.“

Autor: Procter & Gamble

Jste i vy maminkou? Podporujte své děti

 „Tato kampaň nese jasné poselství – za každým sportovcem stojí úžasná máma,“ říká Marc Pritchard ze společnosti P&G. „Proto jsme se rozhodli podporovat maminky olympioniků a jsme hrdí, že jim naše produkty pomáhají na cestě za olympijským vítězstvím. Když vidíme, jak statečné maminky jsou a co všechno pro své děti obětují, rozhodli jsme se naší kampaní vyzvat všechny, aby se připojili a společně s námi poděkovali za nepostradatelnou roli, kterou hrají v našich životech.“

Jaké to je být rodičem?

Tento rok vůbec poprvé značky společnosti P&G odhalí výsledky průzkumu v “Celosvětovém reportu zaměřeném na maminky”. Některá z hlavních zjištění jsou:

Nejde pouze o to, co matky říkají nebo co dělají, záleží na tom, jaké skutečně jsou

  • 86 % maminek si přeje, aby děti cítily jejich přítomnost a vliv jejich výchovy, i když nemohou být spolu
  • 67 % maminek říká, že mnohem důležitější, než vědět o každém kroku svého dítěte, je být mu dobrým vzorem
  • Většina žen říká, že poté, co se staly matkami, si svých vlastních maminek váží mnohem více než dříve a uvědomují si jejich trpělivost (54 %), empatii (42 %) a emocionální sílu (41 %)

Mateřství je výzva, se kterou se maminky dokážou popasovat

  • 64 % maminek je přesvědčeno, že mateřství je nyní o mnoho složitější, než bylo v minulosti
  • Skoro všechny maminky (97 %) přiznávají, že vůbec netušily, jak těžké mateřství bude, a většina z nich potvrzuje, že poté, co se staly matkami, musely vyvinout neobyčejnou emocionální sílu
  • Ty, které se den co den starají o své děti (54 %), si myslí, že dokážou úspěšně vést své rodiny (81 %)