Sto dní před oficiálním zahájením olympijských her v Riu de Janeiru přichází společnost Procter & Gamble s novým videem „Strong“, které navazuje na oceňovanou kampaň „Děkuji, maminko“. Tento projekt, jehož českou ambasadorskou se stala Barbora Špotáková, upozorňuje na klíčovou roli maminek v životě každého z nás. Video „Strong” nám připomíná každodenní odvahu našich maminek, díky níž nalézáme sílu překonávat všechny životní překážky.
Film sleduje osudy čtyř sportovců a jejich maminek během cesty za olympijským snem. Přibližuje malé i velké okamžiky v životech hrdinů a ukazuje, jak jim neobyčejná podpora matek dává sílu čelit jedné z největších sportovních výzev.
Proč právě projekt „Děkuji, maminko“
„Moje maminka pro mne byla vždy velkou inspirací,” svěřuje se Barbora Špotáková. „Bez její opory a důvěry bych se nikdy nedostala tam, kde jsem teď. Jsem moc ráda, že mohu reprezentovat společnost P&G, protože si uvědomuje, jak velkou roli sehrávají maminky v našich životech. Maminka mi velice pomohla, když jsme se přestěhovaly do Prahy a vše pro mne bylo nové. První roky bez prostředků a v novém prostředí náš vztah utužily asi nejvíce. V tu chvíli jsme se musely spolehnout jedna na druhou a být si navzájem oporou. Když něco takového překonáte, jste právě o to silnější než vaše soupeřky na stadionu.“
Jste i vy maminkou? Podporujte své děti
„Tato kampaň nese jasné poselství – za každým sportovcem stojí úžasná máma,“ říká Marc Pritchard ze společnosti P&G. „Proto jsme se rozhodli podporovat maminky olympioniků a jsme hrdí, že jim naše produkty pomáhají na cestě za olympijským vítězstvím. Když vidíme, jak statečné maminky jsou a co všechno pro své děti obětují, rozhodli jsme se naší kampaní vyzvat všechny, aby se připojili a společně s námi poděkovali za nepostradatelnou roli, kterou hrají v našich životech.“
Jaké to je být rodičem?
Tento rok vůbec poprvé značky společnosti P&G odhalí výsledky průzkumu v “Celosvětovém reportu zaměřeném na maminky”. Některá z hlavních zjištění jsou:
Nejde pouze o to, co matky říkají nebo co dělají, záleží na tom, jaké skutečně jsou
- 86 % maminek si přeje, aby děti cítily jejich přítomnost a vliv jejich výchovy, i když nemohou být spolu
- 67 % maminek říká, že mnohem důležitější, než vědět o každém kroku svého dítěte, je být mu dobrým vzorem
- Většina žen říká, že poté, co se staly matkami, si svých vlastních maminek váží mnohem více než dříve a uvědomují si jejich trpělivost (54 %), empatii (42 %) a emocionální sílu (41 %)
Mateřství je výzva, se kterou se maminky dokážou popasovat
- 64 % maminek je přesvědčeno, že mateřství je nyní o mnoho složitější, než bylo v minulosti
- Skoro všechny maminky (97 %) přiznávají, že vůbec netušily, jak těžké mateřství bude, a většina z nich potvrzuje, že poté, co se staly matkami, musely vyvinout neobyčejnou emocionální sílu
- Ty, které se den co den starají o své děti (54 %), si myslí, že dokážou úspěšně vést své rodiny (81 %)