Ještě před nedávnem se mohlo zdát, že v mužském světě není moc místa pro city. Ideální chlap byl prostě ten, kterého jen tak něco nerozhází, nepláče a uštědřuje kolem sebe tvrdé rány. Mnoho žen k tomuto ideálu obdivně vzhlíželo.
Časy se však mění a ideál nekompromisního hrdiny se vyčerpal. Přestože výchova mnoha mužů probíhala v duchu hesel „Chlapi nepláčou.“ a „Nebuď bábovka, takhle tě žádná nebude chtít!“, nejnovější průzkumy ukazují, že ideálem dnešních žen se stávají muži, kteří umí projevit city.
„Ženy například ocení, když s nimi muž zhlédne romantickou komedii . Žádaní jsou chlapi, kteří umí vařit či péct, dobře snášejí domácí mazlíčky a umí vyznat lásku. A nevadí jim nakupování v butiku,“ dodává se smíchem Eva Náročná, výzkumnice z Ústavu pro mezilidské porozumění.
Mění se nejen preference žen, ale i sami muži. Žehlí, vaří, zalévají květiny a místo tradičních fitness center navštěvují kurzy jógy. A co stojí za tou zázračnou proměnou?
„Jednou po tréninku jsem ochutnal měkoučké Softíky Milka Cake & Choc a Milka ChocoTwist,“ začíná svůj příběh bývalý vyznavač bojových sportů Mirek Mazel. „Od té doby se na svět dívám jinak, veseleji. Ten tvrďák z posilovny, to už dávno nejsem já.“ Mirkův případ není zdaleka jediný. Nové Softíky Milka představují unikátní kombinaci měkoučkého pečiva a nejjemnější čokolády Milka, vyrobené z alpského mléka. Softíky inspirují k jemnosti a jsou důkazem toho, že být občas naměkko není vůbec na škodu. Vyzkoušejte je i vy. Stačí se zakousnout do hry Hádanky se Softíky Milka, ve které na vás čeká hromada měkoučkých výher. Tak co, troufnete si?