Netradiční předvánoční reklama, inspirovaná úspěšným vystoupením populární pánské skupiny Chippendales, pobavila už milióny lidí na celém světě. Zároveň však u mnoha zákazníků amerického diskontního řetězce Kmart vyvolala vlnu pobouření. Někteří dokonce tvrdí, že letos vánoční nákupy uskuteční jinde. Zřejmě nemají smysl pro humor.
Vtipně pojatá reklama na spodní prádlo začíná úplně "nevinně". Šest hezounů ve smokingu, bílé košili a s elegantním motýlkem na krku, stojících za řadou stolů s bílým ubrusem, "vycinkává" na zvonečky v rukou melodii populárních Jingle Bells.
Když dohrají, sklidí potlesk a vypadá to, že vystoupení končí, V ten moment však stoly odjíždí a divák má možnost spatřit, že pánové jsou dol eoblečeni jen do fešných trenek s vánočními motivy. A teprve teď začíná ta pravá show...