1. První los nesl téma Spartakiády
První československý stírací los byl vydán v září 1989 pod názvem Spartakiádní los. Když si uvědomíte, že to bylo těsně před revolucí, jeho název vás jistě nepřekvapí. Zástupci Sazky chtěli los vydat dříve, ale tehdejší státní orgány se obávaly o zajištění bezpečnosti a Ministerstvu financí tehdy trvaly ověřovací procesy celé dva roky. Spartakiádních losů bylo nakonec vytištěno i prodáno 10 milionů kusů.
Zahrajte si na Mikuláše s losem Adventní kalendář.
2. Bába Tutovka
Nejúspěšnější stírací loterií v historii byla Tutovka z let 1992 až 1996. Jednalo se o fenomén, který uchvátil v devadesátých letech celou republiku. Tutovka měla dokonce i svoji televizní podobu. Nápaditost a možnost výhry milionových částek z ní učinily jeden z nejsledovanějších televizních pořadů. Neodmyslitelně k ní patřil moderátor Přemek Podlaha (později Petr Jančařík) a především hlavní reklamní propagátorka – Bába Tutovka.
3. 28 milionů losů za den
Jedna linka může za den vytisknout až 28 milionů losů. Sazka své stírací losy v současné době tiskne ve Spojených státech, Kanadě a Velké Británii. „Losy tiskneme u světově uznávaných dodavatelů, kteří mají nejmodernější technologie a kvalitu tisku. Máme od nich garanci maximálního zabezpečení losů, což je pro naši společnost jednoznačná priorita,“ říká Václav Friedmann, ředitel komunikace Sazky.
Vánoční losy už jsou v prodeji! Potěšte své blízké a nechte je zahrát si o miliony.
4. Ženská doména
Losy jsou většinou nakupovány impulzivně a častěji je pořizují ženy než muži. Nicméně se stíráním losů má u nás zkušenost téměř každý dospělý člověk a v posledních letech s losům přichází na chuť i muži. Každý druhý dospělý Čech si v loňském roce koupil průměrně 9 stíracích losů. Za rostoucí popularitou stírání losů stojí zejména touha lidí znát výsledky loterie okamžitě. Lidé si vybírají takové losy, které jsou jim tematicky blízké.
18+. Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardní hře může vzniknout závislost!