Limitovaná edice kabátů je na prodej, kousek v přepočtu za neuvěřitelných téměř osmdesát tisíc korun. Cena to není vysoká, když si uvědomíte, že na výrobu jednoho kusu museli "krejčí" posbírat kolem sta miliónu chlupů a "ušití" jim zabralo více než dvě stě hodin. Ale řekněte, kdo z vás by chtěl mít tuhle "nechutnost" v šatníku...
Netradiční kabáty ale v běžné konfekci nekoupíte. Jde o limitovanou edici, kterou si na zakázku nechala vyrobit jedna anglická mlékárenská společnost. Ta chce neobvyklým způsobem upozornit na to, že dnešní muži jsou stále víc zženštilí.
"Nechali jsme tyhle "mužské kožichy" vyrobit jako výzvu k procitnutí mužské části národa. Je to způsob, jak v nich znovu probudit mužné hodnoty. Udělat z nich zase tvrdé chlapy, kteří by se s úsměvem postavili tváří v tvář nepřízni osudu a byli hrdí na svou mužnost," prozradil tiskový mluvčí společnosti.
Kabáty jsou však především zajímavým reklamním tahem. Mají podpořit prodej nového mléčného produktu pro muže. Čokoládový nápoj, který obsahuje o 40 procent víc bílkovin, než ostatní čokoládová mléka, je na trh uváděno jako "chlapské čokoládové mléko s přidanou mužností".