Topmodelka Heidi Klum a řetězec známý nízkými cenami? Ano, modelka se rozhodla aktivně podporovat řetězec Lidl, a to v souvislosti s jeho novou módní kampaní.
Spolupráce má přitom mnohem hlubší rozměr než jen skutečnost, že se modelka stane tváří nové nabídky. Heidi Klum navrhla pro Lidl vlastní kolekci, do které promítla svůj charakteristický styl. Na její exkluzivní uvedení se mohou zákazníci řetězce těšit ještě letos.
„Doufám, že se bude má kolekce lidem líbit. Její příprava mě opravdu bavila. Lidl klade stejně jako já velký důraz na výrobky, které jsou kvalitní a za skvělou cenu. Móda by totiž měla být nejen zábavná, ale i by každý měl mít možnost si ji dovolit,“ komentovala Heidi Klum spolupráci.
Zmiňovaná módní kampaň zahájí dlouhodobý projekt s názvem Lidl Fashion Week, v rámci kterého Lidl představí svou mezinárodní nabídku oblečení. Akce se bude konat několikrát do roka ve všech zemích a řetězec během ní vždy nabídne exkluzivní módní kolekci. Projekt startuje právě s Heidi Klum.