Vánoční dárky velmi často zatíží rodinné rozpočty, a proto je tato původem americká tradice u nás rok od roku oblíbenější. V USA a Kanadě je to jedna z nejočekávanějších akcí roku, na které je třeba se pořádně připravit. Nejlepší je prý vyspat se "do zásoby", vzít si na celý den dovolenou a připravit se na to, že nekonečné fronty budou ten den na každém rohu.
Pokud i vy patříte mezi ty, kteří chtějí zkrotit vánoční výdaje, nebo si chcete za sníženou cenu udělat radost, rozhodně si nenechte letošní Černý pátek v obchodech ujít.
Nenechte se nachytat!
Než si vybrané zboží koupíte, zjistěte si jeho původní cenu. Častým trikem obchodníků totiž bývá, že ceny, které vydávají za slevy, ve skutečnosti žádnými slevami nejsou. Ideálně si tedy ověřte, kolik stojí vybrané zboží a služby i v jiných obchodech nebo e-shopech. Na Černý pátek bude nabídky ověřovat slevový portál Skrz.cz, který vám zároveň nabídne ty nejvýhodnější a nejzajímavější.
Nezapomeňte ani na to, že ze zákona máte právo zboží do 14 dnů vrátit a nejpozději do 30 dnů by vám měly být vráceny peníze.
Kam vyrazit?
Pokud chcete pořídit levnou elektroniku, domácí spotřebiče, hračky nebo třeba parfémy, do výprodejů se letos poprvé zapojí třeba i obchody Datart a Tesco, které nabídnou slevy až 50 %. Pro nákupy z pohodlí domova pro vás jako každý rok přichystaly doslova mega slevy i e-shopy Alza.cz, Mall.cz nebo Kasa.cz. Na internetu se mohou slevy vyšplhat až k 80 %.
Hodily by se vám místo elektroniky spíše nové šaty na vánoční večírek, teplý kabát, hřejivý svetr, trendy top nebo snad něco střídmého do kanceláře? V rámci akce Černý pátek můžete nakoupit veškeré oblečení, obuv a doplňky v obchodech F&F se slevou až 30 %, která mimořádně platí i na zboží ve výprodeji. "Nezapomněli jsme ani na pány. Máme pro ně vše od obleků přes košile a topy až po ležérní džíny, svetry či boty. V naší nabídce najdete také mnoho krásného zimního oblečení pro děti i kojence," informuje Lenka Komínková, PR Manager F&F.
Internetový obchod Zoot.cz přejmenoval Černý pátek na Radost Dej a udělal si z celosvětové akce svou vlastní. "Radost Dej je výprodejový market zboží, které nemůžeme poslat k dalšímu prodeji, tedy zboží druhé jakosti, což ale vesměs znamená, že například úplně novým šatům schází třeba jen cedulka. Tak tyto kousky neprodáváme, ale pouze nabízíme – a je jen na návštěvnících, kolik za který kus dají. Takže smlouvání povoleno," vysvětluje princip akce Andrea Burgerová, PR manažerka Zoot.
Takže připravte si lahev vody, svačinku do kabelky a hlavně pevné nervy – a hodně štěstí při nákupech!