6 tipů, jak snadno zamaskovat, že jste minulou noc propařila | Pro ženy | Blesk.cz

6 tipů, jak snadno zamaskovat, že jste minulou noc propařila

  • description
    description
    description
    description
    26. července 2014 | 06:00

    Páteční noc byla divoká. Tancovala jste, fotila jedno selfie za druhým, vypila víc než pár koktejlů a... a teď se cítíte, jako by přes vás přejel autobus. Jak se ze stavu zombie s obřími kruhy pod očima dostat zase do normálu? Zahlaďte zbytky předchozí noci a vyzkoušejte těchto šest tipů:

  • Zahlaďte všechny stopy

     

    Pokud jste na sobě spáchala ten nejhorší zločin proti kráse a v alkoholovém oparu usnula v oblečení a nalíčená, to, co právě teď potřebujete, je hloubkové čištění. A fofrem!

     

    Odstraňte z pleti všechny vrstvy, které se na ní nahromadily. Nejprve pomocí odličovače odstraňte zbytky make-upu. Ideálně pomocí odličovacího oleje, který vás odlíčí opravdu dokonale. Poté pleť vyčistěte pomocí čistícího gelu nebo pěny a nakonec dočistěte a vyrovnejte pH pokožky tonizační vodou.

  • Znovu se hydratujte

     

    Jak je známo, alkohol organismus dehydratuje způsobem, který je doslova vražedný pro vaši pleť. To, co si musíte v kocovině dopřát, je proto znovu "zalít" své tělo, aby mělo šanci se se všemi těmi toxiny poprat.

     

    Kromě toho, že byste se měla napít, ideálně vody nebo ještě lépe kokosové šťávy, dopřejte hydrataci také své pokožce. Mějte po ruce hydratační sérum nebo lehký hydratační krém, který do pleti krouživými pohyby směrem vzhůru dokonale vmasírujte.

  • Najděte své oči

     

    Vypadají vaše oči, jako by vězely v černých kráterech, přikryté peřinou z vašich opuchlých víček? Tady už kolečko okurky nepomůže. Vezměte si pár čtverečků gázy, malý froté ručník nebo látkovou dětskou plenku, zavřete ji do plastové nádoby a dejte do mrazničky, dokud nenamrzne.

     

    Poté si látku přiložte na oči a oční okolí, nechte ji tam asi 10 minut a během té doby oční okolí přes látku jemně promačkávejte, abyste odstranila opuchnutí víček. Nakonec naneste oční krém, který vám dodá potřebnou hydrataci.

  • Matujte mastnotu

     

    Pokud alkohol vaši pleť nepřesušuje, ale naopak se v důsledku dehydratace mastí, ucpává póry a pěstuje pupínky, je třeba ji zmatnit. Ideálním pomocníkem je korektor v kombinaci s matujícím BB krémem, nebo minerální make-up, který vás přirozeně zmatní.

     

    Vyhněte se bázi pod make-up a všem produktům obsahujícím silikony. Tedy alespoň pokud si nechcete na pleti utvořit dokonalou vrstvu, která sice nepropustí nic dovnitř, ale ani ven a nevypadat následující ráno jako když vám je zase 14 let a bouří se vám hormony.

  • Rozjasněte šeď

     

    Patříte-li naopak k těm, kterým kocovina vytvořila na obličeji šedivou posmrtnou masku a po přirozeném vzhledu ani památky, vezměte si na pomoc rozjasňovač. Sice vám z hlavy nedostane všechny drinky minulé noci, ale zato vám pomůže vypadat tak, jako byste si právě byla zaběhat.

     

    Ideálním produktem pro vás bude tekutý rozjasňovač se zlatým nebo růžovým podtónem, který nanesete přesně tam, kam je potřeba - pod obočí, pod lícní linii, na nos a pod nos.

  • Umyjte si hlavu

     

    I když vám nedělá dobře předklonit se do vany, i když jste si vlasy myla včera, i když nemáte čas na jejich úpravu - umyjte si vlasy! Kromě toho, že z nich smyjete pot, prach a případně i kouř z baru, dodáte své pokožce zase o trochu víc hydratace.

     

    Vyhněte se ideálně takovým úpravám, jako je foukání nebo žehlení a místo toho nechte vlasy volně proschnout a nakonec je vyčešte do drdolu nebo vysokého culíku. Bode se vám tak méně mastit obličej, budete se méně přehřívat a potit a pokud si obtáhnete rty výraznou červenou nebo korálově růžovou rtěnkou, nikdo si ani na chvíli nebude myslet, že máte ještě pořád trošku zbytkového alkoholu v krvi.

Diskuse ke článku
.