Zpívající "pindulíny", které nás při práci na "zahrádce" přesvědčují slogany jako: "Svůj nástroj mám, prales ten tam..." i že "...upravený terén přijde vhod...", jsou v posledních dnech asi nejdiskutovanější reklamou. Ať už kvůli ztvárnění, obsahu či "vulgárnosti". Nejde v ní rozhodně totiž už jen o holení nohou.
Bez mučení se přiznám, že i já jsem ji nevěřícně sledovala s pusou otevřenou dokořán. V domnění, že musí jít o parodii. Nešlo! Tahle reklama, která z žen dělá "husičky" má opravdu zvýšit prodej "holítek". Nalákat ženy, aby si svůj klín holily jen touhle značkou. Už nikdy žádnou jinou.
To roští musí pryč
Tenhle reklamní spot internet doslova zaplavil. Společnost prodávající potřeby na holení jej poprvé uvedla loni ve Velké Británii, později i v dalších evropských zemích. My jsme se dočkali "až" letos. I my teď můžeme sledovat krásky, které s "roštím a přerostlou trávou" bojují za pomoci sekaček a zahradnických nůžek.
Mladé ženy v minisukních a kraťáskách jsou podle autorů těmi "pravými ženami", které se bez jejich výrobku neobejdou. Barbínami, které nemyslí na nic jiného, než na svojí upravenou "zahrádku". Vždyť přece "...Pravá pindulína, není líná...". A jak můžeme na konci videa vidět, vyholenou má dokonce i svojí "číču".
Pindulíny v reklamě pečlivě dbají na sestřih svých keříčků. A nejen těch...
Autor: Wilkinson
Protestují hlavně ženy, mužům se líbí
Reklama rozhodně splnila svůj účel. Zaujala! Na YouTube ji vidělo už více než 185 000 lidí. Okamžitě však vyvolala velkou vlnu odporu. Ženy se bouří hned z několika důvodů. Stačí se podívat na stránky kampaně nebo další diskuze na internetu. Asi nejvíc ženy rozčiluje pocit, že tahle reklama z nich dělá totální "blbky". Uráží je. Zdá se jim nevkusná. Těch, kterým přijde zábavná, je málo.
Za vše hovoří třeba příspěvek Lenky Matějovské: "S tím se mám jako žena ztotožňovat?? Prezentace ženského pohlaví jako zástupu blboučkých "barbín" mne tedy uráží. Nehledě na hlášku: "Pravá pindulína, není líná". Co to má proboha znamenat?? Tato reklama mi přijde až vulgární. Jsem z ní znechucena a tím pádem přestávám kupovat výrobky Vaší společnosti. Nehodlám podporovat nikoho, kdo ženy takovým způsobem shazuje."
Přidává se i Kristýna Daňková, která napsala: "Předesílám, že skutečně nejsem feministka, ale - to opravdu myslíte vážně? Nevím, proč se marketing snaží z žen dělat čím dál tím větší blbky. ...Ženskost můžete vyjádřit i jinak, než pomyslnou lobotomií a tohle je jedna z těch reklam, která normální ženskou nemůže oslovit, přijde mi jak do Bravíčka."
Kdopak je to pindulína
Tohle slovo se poprvé objevilo v seriálu Dokonalý svět. Iva Pazderková v roli barmanky Zuzaně Norisové vysvětluje, jak se pravá pindulína chová. Pokud jste seriál neviděli, tady je definice: Jde o slečnu, jejíž cíl je jednoznačný. Ulovit bohatého, úspěšného a vlivného muže, zavěsit se na něj a nechat se vydržovat. Samozřejmě, pokud možno co nejdéle. Aby byly pindulíny úspěšné, musí samozřejmě všechen čas věnovat péči o své tělo.