Středa 24. dubna 2024
Svátek slaví Jiří, zítra Marek
Zataženo, déšť 7°C

Šokující reklama: Princezna Diana ve spodním prádle!

  • Fotogalerie

    2 fotografie

    1. září 2010 | 12:44

    Britové zažívají šok. Čínské billboardy nevkusně zachycují Angličany milovanou lady Dianu jen v kalhotkách a podprsence. Kontroverzní reklama na spodní prádlo byla spuštěna přesně v den třináctého výročí princezniny tragické smrti. A jaký je slogan reklamy? "Budete se cítit přímo královsky."

    Zatímco se před Kensingtonským palácem hromadily kytice od obdivovatelů princezny, která zemřela při autonehodě v Paříži 31. srpna 1997, na čínském letišti v Shenzenu firma Jealousy International nestydatě odhalila reklamu na spodní prádlo.

    Dvojnice Lady Di na plakátu firmy drží čelo a smyčec a shlíží na noty, které jí podpírá malé dítě. Oblečena je pouze do krajkového spodního prádla. Tento výjev má představit novou exkluzivní kolekci, která nese jméno mrtvé členky anglické královské rodiny.

    Řada 'Diana' má zákaznicím nabídnout nebývalý, až královský pocit a podle slov majitele firmy má poctít výtečný vkus, který za života ohledně spodního prádla matka následovníka trůnu prince Williama měla.

    Na internetových stránkách firmy mají dokonce samostatnou sekci věnující se právě reklamě s Dianou, kde je slogan: "Osvoboď svou mysl, osvobodíš svůj styl".

    Šokovaný novinář

    Billboardu si na čínském letišti všiml britský novinář Sam Chambers. "Akorát jsem si v příletové hale vyzvedával kufry. Nevěřil jsem vlastním očím. Bylo to na rolujícím plakátě, takže jsem si říkal, že jsem se určitě přehlédl, že to nemůže být pravda," vypráví o nepříjemném zážitku novinář, který už několik let žije a pracuje v Číně.

    "Počkal jsem, až se tam obrázek vrátil zpátky, a zjistil, že jsem se předtím nemýlil. Byla tam Diana. Bylo to pro mě o to více zarážející, protože ten den měla výročí smrti," pověděl novinář.

    Co si myslíte vy? Dovolili si Číňané příliš, když svlékli zesnulou princeznu? Nebo si reklama, jejíž hlavní funkcí je zaujmout a šokovat, může dovolit cokoli? Diskutujte!

Autor: INT, mivr, amp
Diskuse ke článku
.