Šokovat za každou cenu se v současném světě stává všudypřítomným a pro úspěch na trhu nepochybně žádoucím trendem. Svědčí o tom alespoň jeden z posledních reklamních triků na zákazníky, kteří chodí utrácet za značkové oblečení.
Trička, košile, kalhoty nebo svetry s kapucí spojila společnost American Apparel bez větších oklik přímo s tím, co lidi baví snad nejvíc – sex! Mladá dívka je na jedné z fotek namalovaná jen sotva, zato zachycená v póze, která nechá chladným opravdu jen málokoho.
I snímek, kde další jede na koni odhalená od pasu nahoru, není zrovna chudý na další významy. Firma American Apparel, která se kvůli podobně výrazné kampani proslavila už v minulých letech, teď čelí smíšené kritice.
Na internetových fórech diskutujících o reklamách se totiž objevují slova jako »nestoudný«, »jednoduše příšerný«, nebo »přesahující veškeré hranice«. Ale možná je tohle přesně projev »šoku«, který chtěli svým nápadem tvůrci od samého počátku v lidech vzbudit!