Pátek 18. září 2020
Svátek slaví Kryštof, zítra Zita
Jasno 18°C

Nejžhavější novinky z fitka: Zkuste nové taneční sporty nebo silový trénink

  • Cvičení by vám nemělo nahánět hrůzu, vyberte si to, co vám bude vyhovovat
    7. září 2014 | 06:00

    Konečně jede celá vaše rodina zase ve vyjetých kolejích a vy máte čas si zaskočit cvičit? V tělocvičnách vás můžou překvapit různé novinky. Buďte tedy v obraze! Díky nám…


  • Piloxing

    Pilates a box dohromady? Všechno jde, hlavně, že vás zaujme. Během lekce se střídají rychlé prvky z boxu s pomalými z pilates. „Tento druh cvičení je postaven na kardiovaskulárním tréninku, což znamená, že jde tepová frekvence nahoru při boxu a dolů při pilates,“ uvádí lektorka piloxingu Tereza Hubáčková. Pokračuje s tím, že pohybem tepové frekvence dochází k účinnému a rychlému spalování.
    Naše rada: Doporučujeme spíš pro ty z vás, co už se sportem měly co kdy do činění.

    Autor: shutterstock.com

  • Aqua zumba

    Tanec ve vodě? Proč ne. A navíc to bude pěkný záhul. Představte si, že svou klasickou lekci zumby přesunete do bazénu, tedy pod vodu. Při cvičení posilujete téměř všechny svalové skupiny a hlavně bez zbytečné zátěže pro vaše klouby. Vlastním tělem pracujete proti odporu vody a můžete jej sami jednoduše regulovat. Zkrátka fit můžete být i s úsměvem. Důležitý rozdíl je v hudbě a chytlavých melodiích. Ty jsou adaptovány tak, aby bylo možno tančit ve vodním prostředí, aniž by hudba ztratila svou energii. Jen pro zajímavost - aqua zumba je druhem pool party, která je původem z Floridy.

    Naše rada: Skvělá vzpomínka na léto, kdy jste si užívala párty, moře či vodu a tanec.

    Autor: profimedia.cz

  • Street dance

    Taneční styl, při které se vlníte na Hip Hop music, Funky, R’n’B, soulovou hudbu. Často hranými interprety jsou Missy Elliott, Usher, Busta Rhymes, Beyoncé a další. Na hodinách se naučíte – po úvodním warm-upu – základní prvky a kroky a jejich spojování do tanečních variací, budete pracovat na zlepšení pohybové koordinace, izolaci pohybů jednotlivých částí těla a jejich uvolnění strečinkem. Ve druhé části lekce se učíte konkrétní taneční choreografii. Dokáže se jim dobře přizpůsobit stupněm vyučované náročnosti. 

    Naše rada: Jděte do toho, nemusí vám být dvacet. Street je pro všechny věkové kategorie!

    Autor: Pavel Machan


  • Sh´bam

    Jelikož tanec stejně jako kruhové tréninky vládne fitcentry, představujeme další styl, kterého se nemusíte bát coby začátečník. Taneční lekce jsou složené ze zábavných nekomplikovaných tanečních pohybů. Kombinace intenzivních a relaxačních částí vytváří z celého skoro až intervalový trénink, díky němuž je celá lekce opravdu přínosná nejen pro vaše tělo.
    Naše rada: Zábava, pohyb, uvolnění – nejlepší kombinace pro vaše zdraví!

    Autor: Shutterstock.com


  • Kruhové tréninky

    Několik stanovišť, zhruba 16, hodina dřiny. „Kruhový trénink je svým složením silové vytrvalostní trénink a zvyšuje jak vaši fyzickou kondici a tepovou frekvenci, tak i rychlost a výbušnost a zároveň si klade nároky na koordinaci pohybů a stabilitu,“ uvádí trenér Štěpán Ginzel z Hardcore Tréninky. „Kruháč je poskládaný tak, aby vyhovoval jak rekreačním sportovcům, kteří si chtějí užít maximální zátěže, tak i profesionálům jako doplňkový trénink například k atletice, basketu, hokeji, nebo různým druhům bojových sportů. Všichni mohou dojít až na dno svých sil!“
    Naše rada: Lepší než posilovna! Cvičíte ve skupince dalších, pod vedením trenérů.

    Autor: expreska.cz

     

Autor: bla
Klíčová slova: sport, dieta, cvičení, novinka
Diskuse ke článku
.