8 cviků, které posílí váš zadeček za pár týdnů

  • Zkuste pár cviků na krásný zadeček.
    24. října 2014 | 06:00

    Chcete mít krásný pevný zadeček, přímo k nakousnutí? Pak pro to musíte něco udělat. V první řadě je nutné ten zadeček vůbec zvednout ze židle. Mimo posilovacích cviků přidejte také kardio cvičení, jako je běhání, nebo rychlá chůze - ty jsou pro tvarování hýždí ideální! Nebojte se ani chůze do schodů, s každým krokem děláte něco dobrého pro své svaly i zdraví.  Budování svalové hmoty není procházka růžovým sadem, ale pokud zkusíte těchto několik osvědčených cviků, budete mít brzy krásný kulatý pevný zadeček, za kterým se otočí nejeden muž! 

  • Kočka

    Klekněte si na všechny čtyři. Zvedněte pravou nohu, aby byla ve stejné rovině s vaším trupem. S nohou pak kmitejte několik centimetrů nad osu vašeho těla a opakujte třicetkrát. To samé poté udělejte s druhou nohou. Opakujte ve třech sériích.
    ....
    Autor: Shutterstock.com
  • Most

    Tímto cvikem nejen, že si zpevníte zadeček, ale posílíte i bederní svaly, takže předejdete pozdější bolesti zad v bedrech. Lehněte si na záda a pokrčte nohy v kolenou, ruce nechte položené vedle těla. Nadzdvyhněte boky a vydržte třicet vteřin. Poté si lehněte, chvíli odpočiňte a opakujte ve třech sadách. 
    ....
    Autor: Shutterstock.com
  • Pomalé výpady

    Stoupněte si na podložku, nohy rozkročte na šířku ramen a zpevněte břišní a zádové svaly. Při nádechu jednou nohou vykročte vpřed tak, aby stehno svíralo s trupem i kolenem pravý úhel. V této pozici 10x kmitejte směrem dolů a s výdechem se zase vraťte do původní polohy. Opakujte 30x po třech sériích a nohy vyměňte.
    Výpady
    Autor: Shutterstock.com
  • Unožení ve stoji


    S
    ....
    Autor: Shutterstock.com
    toupněte si a pro lepší stabilitu i pohodlí se můžete zapřít rukama například o židli. Špičky obou nohou musít směřovat dopředu. Jednu nohu začněte zvedat do unožení tak vysoko, jak jen vám to půjde. Nohu vracejte zpět, ale nepokládejte na zem. Takto opakujte s oběma nohama ve třech sériích po patnácti cvicích. 
  • Výpady vzad

    Ve stoji zakopávejte jednu nohu vzad a druhou u toho provádějte dřep. Koleno však nepokládejte až k zemi, skončete přibližně 10 cm nad zemí. Pak se vraťte zpět do stoje a nohy vyměňte. Takto opakujte ve třech sériích po patnácti. Pozor, váhu mějte vždy na přední noze. Pokud chcete zefektivnit cvičení, vezměte si do rukou činky a upažujte s nimi.
    ....
    Autor: Shutterstock.com
  • Dřepy

    Dřepy pomůžou vytvarovat vaši postavu.
    Autor: Shutterstock.com
    Neexistuje snad lepšího a účinnějšího cvičení na váš zadeček, než jsou dřepy. Pokud chcete zefektivnit pohyb, dejte si do rukou činky a cvičte i s nimi. Mimo zadečku tak posílíte i paže. Cvičení provádějte ve třech sériích po patnácti.
  • Leh na boku

    Lehněte si na bok a podepřete se rukama. Nohy mějte natažené. Obě zvedněte pár centimetrů nad zem a horní nohou poté kmitejte nahoru a dolu. Po jedné sérii se otočte na druhý bok a to samé provádějte s druhou nohou. Opakujte ve třech sériích na každou nohu po patnácti cvicích. 
    ....
    Autor: Shutterstock.com
  • Protažení na závěr

    .....
    Autor: Profimedia.cz
    Před začátkem a na konci každého cvičení si nezapomeňte protáhnout svaly, které jste posilovala. Stujte vzpřímeně a pravou nohu si kolenem přitáhněte oběma rukama k hrudníku. Druhá noha je přitom napnutá a vaše hýžďové svaly se tak protahují. Totéž opakujte s druhou nohou. 

Diskuse ke článku
.
Další články z kategorie
DesktopMobile