Rondo.cz nově spolupracuje s knihkupectvím Luxor

7. června 2017 | 00:00

Společnost Rondo.cz, která se zaměřuje na komplexní outsourcing věrnostních programů, nově spolupracuje s největším knihkupectvím v ČR Luxor. Zákazníci knihkupectví se tak mohou těšit na nové odměny za nákupy, konkrétně se bude soutěžit o ceny v hodnotě 15 milionů korun.

Rondo nově spolupracuje s největším knihkupectvím v ČR Luxor, kterému pomůže s podporou prodeje, posílením věrnostního programu a digitalizací kontaktu. Zákazníky Luxoru čekají zbrusu nové odměny za nákupy, konkrétně při nákupu v kamenné prodejně od 300 do 499 Kč získají nakupující po celé ČR stříbrný los, při nákupu nad 500 Kč zlatý los. S těmito losy se pak mohou zúčastnit soutěží na Rondo.cz a vyhrát ceny v hodnotě 15 000 000 Kč.

„Zákazníci knihkupectví Luxor se mohou zúčastnit všech her, které na Rondu probíhají, nově také tipovaček na výsledky sledovaných sportovních utkání. Tato funkce bude velmi atraktivní v průběhu blížícího se MS ve fotbale,“ vysvětluje Lukáš Vršecký, spoluautor a CEO Rondo.cz.

Už teď mohou uživatelé na Rondo.cz tipovat zemi, která vyhraje fotbalové mistrovství světa nebo se účastnit klasických soutěží o atraktivní ceny. Výherci si tak odnesou třeba MacBook Air 13, iPhone 7 128 GB, herní konzoli Sony PlayStation 4 PRO 1TB nebo 4K Ultra HD LED TV Panasonic TX-55EX603E. Vyloženě letním hitem před dovolenou je pak možnost vyhrát oblíbený Paddle Board Oceana Tech. Aktuální soutěže a informace o fungování hry najdete na https://www.rondo.cz/.

Autor: Rondo.cz

Ač Rondo funguje teprve přes rok, už si ho oblíbily stovky tisíc lidí, kteří každý den píší své nadšené recenze na Facebook a web. Někdo si udělal radost výhrou jen tak, jiní ji věnují blízkým k narozeninám. „Díky Rondo za první výhru v životě – vyhrála jsem nový iPhone, mám to jako předčasný dárek k narozeninám,“ píše Lenka z Prahy. „Nevěřil jsem, že to funguje, ale pak jsem dostal za nákup ve Sparkysu body, tak jsem to vyzkoušel a vyhrál jsem pro malou další hračku,“ svěřil se Tomáš z Přerova.

Rondo.cz aktuálně využívá přes 710 000 registrovaných uživatelů, kteří od vzniku projektu odehráli více než 1,8 milionu her o nejrůznější ceny. Originální a moderní řešení je první svého druhu na světě a využívají ho kromě knihkupectví Luxor například značky Království hraček Bambule a Sparkys, AXA, sLéky.cz, Bonino.cz nebo ASUS.

S originálním nápadem nového řešení věrnostních a motivačních programů využívajících prvky gamifikace a nových trendů v e-commerce přišel Lukáš Vršecký, bývalý B2B manažer společnosti Alza. Nápad se zalíbil investorům Janu Hřebabeckému a Tomášovi Kučerovi, kteří se rozhodli nově založenou firmu nejen zainvestovat, ale podílet se i na jejím dennodenním řízení a rozvoji.

 

Autor: komerční prezentace
Související články
DesktopMobile