„Součástí filosofie společnosti dm je příkladné působení ve svém okolí. Proto se rozhodla v letošním roce pomoci ve výchově dětí v oblasti správné péče o zuby. Ač si to většina z nás neuvědomuje, zubní kaz zůstává i ve 3. tisíciletí nejrozšířenějším infekčním onemocněním,“ uvedla Mgr. Martina Horká, prokuristka společnosti dm a vedoucí resortu marketingu a nákupu.
Jak tedy iniciativa Veselé zoubky probíhala? Každá prodejna dm oslovila jednu školu ve svém okolí, osloveno bylo více než 200 škol. Projekt byl ve školách přijat velmi příznivě a po domluvě s vedením navštívili pracovníci společnosti dm jednotlivé školy.
Ve školách si pracovníci popovídali s dětmi o jejich zkušenostech s péčí o zoubky, starostech i radostech. Poté společně shlédli film Jak se dostat Hurvínkovi na zoubek, který společnost dm natočila ve spolupráci s Helenou Štáchovou v Divadle Spejbla a Hurvínka speciálně pro tento projekt. Film děti přijali doslova s nadšením, veselé scénky je nenechaly chvilku v klidu.
"Film je natolik zábavný a zároveň naučný, že strhne pozornost i dospělého diváka. Není v něm nouze o vtip a zábavu a přitom splňuje svůj vzdělávací cíl," doplňuje paní Horká.
Po skončení filmu si pracovníci dm s dětmi popovídali o zásadách správného čištění zubů a prostřednictvím pracovního listu si je upevnili. Vypracované úkoly poté pracovníci dm vyhodnotili a oznámkovali. Za jejich perfektní splnění si malí školáci zasloužily nejen jedničku, ale také Veselou taštičku se spoustou dárků, které využijí při čištění zoubků.
Helena Štáchová, která má ohromnou zásluhu na úspěšném projektu Veselé zoubky dodává: „Přejeme dětem krásný úsměv s pusou plnou zdravých zoubků a hezkou zábavu s našimi ušatými hrdiny.“ dm se k jejímu přání přidává a slibuje, že s podobnými prospěšnými projekty bude pokračovat i nadále.
Více informací na www.dm-drogeriemarkt.cz