Přestává být pravdou, že mezi elektronický arzenál ženy patří pouze fén na vlasy, šlehač na těsto a vysavač. I ony si oblíbily vymoženosti, kterých svět nabízí čím dál více.
Vítězství nad muži
Už v roce 2000 dokonce podle výzkumu amerických vědců vyšlo najevo, že ženy využívají internet více než opačné pohlaví. Procentuální podíl byl tehdy 51 % ku 49 %. A v jednadvacaterém století se tempo s jakým se dámy zajímají o technické hračky nezastavilo.
Chytří výrobci udrželi krok s dobou a ženám začaly nabízet produkty ušité něžnému pohlaví přesně na míru. Aby se strohé černé notebooku podbízely oku dámy, nabízí je výrobci v mnoha barevných variacích. Červená, růžová, žlutá, fialová. Barvy jako stvořené pro ženský svět. I mobilní telefony a fotoaparáty si zasloužily novou vizáž.
Styl musí být
A k dotvoření vzhledu samozřejmě patří i různé malé i velké doplňky, které se mohou k elektronice využít. Mnohé oděvní firmy se chopily šance a k výrobě kabelek přidaly i esteticky krásné a moderní tašky na notebooky, pouzdra na mobilní telefony. Šperkaři zas začali produkovat zbytečné, ale pro marnivé dámy nezbytné přívěsky na mobil. Či jsou schopni celou techniku obložit drahými drahokamy.
Stejně tak se začaly vyvíjet mnohé počítačové hry, které by mohly ženy bavit. Posledním hitem na trhu je herní konzole Wii Fit. S tímto výrobkem může žena cvičit jógu, aerobick a mnohé další sporty. Výrobek není samozřejmě určen výhradně pro dámy, nicméně právě ony jsou hlavní cílová skupina, na kterou je produkt zaměřen a ony si jej zamilovaly.