Princip je stejný. Nové trendy přicházejí v podstatě dvakrát ročně. V sezónách jaro – léto a podzim - zima. Počátek každého období uvozuje řada novinek a velkou roli hrají i nastolené trendy. V dekorativní kosmetice určitě. Móda a vizáž spolu úzce souvisí. Líčení potvrzuje styl. Být krásná, být in...
Obecně lze říci, že anonce trendů je vždy spojena s nadsázkou. Ať už se jedná o přehlídkové molo nebo v módních magazínech anoncované tendence líčení, které daný styl doprovází. Démonicky podmalované oči, rudé lícní kosti na porcelánové tváři, krvavě červená ústa jako výkřik sexuální výzvy osudové ženy... Ano, jedná se o iluzi, o onu s realitou neslučitelnou nadsázku, jež upozorňuje, oč v dané sezóně jde. Včetně kreativních účesů.
Pravidla praxe
Móda spolu s kosmetikou jsou byznys a styl udávající mágové to dobře ví. Proto v reálu nabízí mnohem střídmější varianty trendů. Včetně hájené klasiky. V kosmetice pamatují na tzv nude (přirozené) líčení. Sexy rudé laky a rtěnky. Hedvábné make-upy. Řasenky, jež napomohou dát brvám délku hodné divy zlaté éry Hollywoodu... Jen je inovují, činí dokonalejšími.
Z tohoto hlediska je dobré k módě, kosmetice, novinkám trhu přistupovat. Podstatné je mít přehled o nabídce. Podstatné je mít svůj styl. Ostatní je otázkou volby, samozřejmě i peněženky, vkusu a rozumného úsudku.