Móda z mekáče: Na milánském fashion weeku slavila úspěch | Pro ženy | Blesk.cz

Móda z mekáče: Na milánském fashion weeku slavila úspěch

26. února 2014 | 11:00

Mysleli jste si, že Happy Meal, pytlík chipsů nebo čokoláda nejsou nic módního? Opak je pravdou.

Americký návrhář Jeremy Scott, který na milánském fashion weeku debutoval coby kreativní ředitel italského módního domu Moschino, se pustil na tenký led hravosti a na molo vypustil modelky v barvách oblíbeného fast foodu i v obalech od kalorických pochutin.

Konec předsudkům

Když italský módní dům Moschino hledal energetickou vzpruhu, možná ani netušil, že tenhle návrhář bude větší bomba než hektolitr Redbullu. Excentrický Jeremy Scott se totiž nechal inspirovat barvami McDonald´s, pytlíky brambůrek, cucavými bonbóny, kečupem nebo čokoládou a vedle klasické kolekce oblečení, vytvořil šokující obraz konzumní společnosti. Vysoká móda tak dostala zcela nový rozměr a návrhář zbožňující barvy a okázalost se navždy zapsal do dějin italské módy. Díky němu si konečně Happy Meal mohou dovolit i dietářky.

Celebrity milují hru

Kolekce vybízející k hříšnému obžerství nenechala chladnou nejednu celebritu. Do krekrových šatů se zamilovala zpěvačka Rita Ora, která navíc na přehlídce předváděla, a do „mekáčové“ mikiny se s radostí zahalila kreativní ředitelka japonského Vogue Anna Dell Russo.