Styl Dáši Havlové: Přirozený make-up | Pro ženy | Blesk.cz

Styl Dáši Havlové: Přirozený make-up

23. dubna 2010 | 12:13

Dagmar Havlová změnila v bývalé roli první dámy šatník i vzhled. Stala se prototypem sofistikovaně nalíčené lady. Žádná extravagance, ale střízlivá elegance. Na poli oblékání i make-upu.

Tendence v módě a s ní souvisejícím líčení se sice sezónu od sezóny mění, ale decentní, veskrze přirozený look zůstává. Jeho základem je tzv. nude líčení, kterému se v našich končinách říká nahá tvář. Faktem je, že tento make-up patří v praxi k nejtěžším. Ale za úsilí rozhodně stojí. Je maximálně univerzální. Hodí se na den i večer. Neutrální základ se dá navíc různě variovat, přizpůsobit příležitosti, stylingu.

Díky odborníkům a zkušenostem ze světa vládních protokolů si nejspíš Dagmar uvědomila cenu a dosah teorie, že méně je víc.
Díky odborníkům a zkušenostem ze světa vládních protokolů si nejspíš Dagmar uvědomila cenu a dosah teorie, že méně je víc.
Autor: abl

Jak na to?

1. Nejprve očištěnou pleť ošetřete denním krémem a nechte jej vstřebat.

2. Poté naneste na tvář lehký film make-upu v barvě pokožky. Rozetřete jej do ztracena i na krk. Ideální je použít speciální houbičku.

3. Lícní kosti zdůrazněte (opět do ztracena) jemnou pastelovou tvářenkou. Volba záleží na typu ženy, její barvě pleti. Domodelovat obličej lze i tmavším pudrem, ale to už je tzv. vyšší dívčí. Obecně platí, že oblast očí a střed obličeje by měl být projasněn. A poprašek pudru ve finále zmatní obličej.

4. Obočí je dobré učesat kartáčkem, řidší jemně dostínovat tužkou nebo správně barevným stínem. Jeho barva by měla odpovídat přirozenému zbarvení nebo být maximálně o tón tmavší.

5. Na víčka patří něžné, pokud možno lehce perleťové pleťové stíny s tím, že na vnitřn stranu oka patří nejsvětlejší. Oko se tak opticky zvětší, otevře...

6. Před aplikací maskary je dobré zvednout vrchní řasy do oblouku pomocí kleštiček.

7. Na konec se použije pastelová rtěnka, případně lesk, které přirozený a svěží look umocní.

Autor: Františka Čížková, Adéla Pěničková