Jednou z cest, jak upozornit na pokřivené vnímání postavení žen a jejich obraz v médiích či reklamě, je provokativní video s novinářkou Danielou Drtinovou. Jeho autoři schválně několikrát vypípnou slovo "feminismus", jako by to byla nadávka. Kongres žen ho naopak hodlá vrátit do hry.
Novinářka a moderátorka Daniela Drtinová se stala jednou z tváří kampaně, která to chce změnit. Podle organizátorek je chybou, pokud média píší o ženách jako o těch, které patří do kuchyně, zatímco muže automaticky spojují třeba s hospodou.
Škodlivé stereotypy však pronikají i do reklam, které jsou nezřídka sexistické. Pokud na takové reklamy někdo upozorní, hodnotí je arbitrážní komise rady pro reklamu, v níž mají naprostou většinu muži.Moderátorka se zúčastní i Kongresu žen, jehož kampaň vyvrcholí 20. června v pražském Národním domě na Vinohradech. Mezi vystupujícími zazní i hlasy novinářek ze zahraničí. Na náměstí Míru se bude konat doprovodný program, na kterém vystoupí například herečka a blogerka Marie Doležalová. Ta letos dostala cenu Magnesia Litera za svůj blog Kafe a cigárko.