S Rondem zákazníci mohou i za malý nákup nebo interakci na webu dosáhnout na hodnotnou odměnu. A to vše formou napínavé a zábavné online hry, kterou lze hrát na počítači či mobilním telefonu kdekoliv a kdykoliv.
„Velice nás potěšilo, že Rondo.cz se rychle uchytilo a etablovalo na českém trhu je lákavé a atraktivní jak pro uživatele, tak zapojené partnery,“ prozrazuje Lukáš Vršecký, spoluautor a jednatel Rondo.cz.
Společnost Rondo.cz, která se zaměřuje na komplexní outsourcing věrnostních programů a spotřebitelských soutěží, oznámila překročení dalšího milníku. Systém má již dvě stě tisíc registrovaných uživatelů a do konce roku jich chce mít půl milionu. Originální a moderní řešení, které je první svého druhu na světě, z dílny české firmy využívají již například značky Království hraček Bambule a Sparkys, AXA nebo ASUS.
O úspěchu projektu svědčí i další čísla. Hodnota výher, které zákazníci partnerů získali, již dosáhla celkem téměř osm milionů korun a Rondo.cz uživatele potěšilo již více než 700 000 vítězství. Každý měsíc jsou ve hře výhry, jejichž hodnota přesahuje jeden milion korun. Nejnověji bude mezi cenami dokonce osobní automobil Škoda Kodiaq. K této atraktivní hře potřebují uživatelé speciální typ Rondonů, tzv. Kodiaq Rondony, které mohou získat plněním tzv. Rondo výzev. Celá soutěž vyvrcholí v polovině ledna 2018.
Teď prodejny hraček Království hraček Bambule, Sparkys a HM Studio rozjíždí spolu s hravým věrnostním systémem Rondo největší spotřebitelskou kampaň ve své historii. Nový koncept bude odměňovat zákazníky výherními losy, na kterých budou moci vyhrát ceny v hodnotě deseti milionů korun. Akce má i charitativní rozměr – za každé sdílení losu na sociálních sítích poputují hračky dětem z Nemocnice Na Bulovce.
O co se hraje?
Zákazníci vybraných hračkářství budou za své nákupy odměňováni výherními losy. Po zadání soutěžního kódu na internetu se objeví jedna z mnoha náhodných výher. Na seznamu je opravdu velká hromada hraček, ale také herní Rondony, za které je možné vysoutěžit například luxusní vůz, notebook, tablety, chytré telefony a obrovské množství dalších cen. Navíc za každé sdílení výhry na sociálních sítí poputuje část hraček nemocným dětem.
„Je inspirativní, když prosperující firma vrací společnosti část svého úspěchu a myslí zejména na nemocné děti, které si pozornost určitě zaslouží. Spolupráce s Královstvím hraček si vážíme a těšíme se, až začneme dětem hračky rozdávat,“ řekl Martin Šalek, tiskový mluvčí Nemocnice Na Bulovce.