Shazujte kila jako hvězdy | Pro ženy | Blesk.cz

Shazujte kila jako hvězdy

25. listopadu 2008 | 14:59

Chodí na večírky, na kterých se podávají ty nejvybranější lahůdky, pořádají pracovní schůzky, kde se stoly prohýbají pod opulentním pohoštěním, a přesto jsou stále štíhlé. Jak to dělají? S pomocí diet, které můžete vyzkoušet i vy.

Inspirujte se zeštíhlujícími tipy celebrit a odměnou vám bude pěkná postava. Prominenti obvykle využívají služeb zkušených osobní trenérů a výživových poradců. Někdy ovšem stačí zatočit s tukovými polštáři s pomocí osvědčených diet. Vyberte si jednu z nich a dodržujte její plán tak dlouho, jak chcete. Denně zhubnete skoro půl kila

Náš tip:

Každý den můžete testovat jinou dietu. A nejlepší je, že nemusíte počítat kilojouly, protože jsme tentokrát záměrně "zapomněli" na přesné dávkování. Jednoduše snězte jednu malou porci a vychutnávejte si každý kousek.

DŮLEŽITÉ RADY

- Jezte pravidelně vždy ve stejnou hodinu. Účinek diety ještě zvýšíte, když si večeři dáte kolem 17. hodiny.

- Tuky, které spálíte, pravidelně vyplavujte dostatečným množstvím vypitých tekutin nebo neslazených čajů.

- Pokud se budete denně 20 a více minut věnovat sportu, podpoříte tím hubnutí.

Celozrnná dieta

Jejím základem jsou nízkotučná jídla, která přirozeným způsobem redukují příjem kilojoulů.

Kdo jí drží:

RENEE ZELLWEGER
Musela ztloustnout, aby mohla hrát Brigitte Jonesovou, a potom se zase dostávala na svou původní váhu. Její skvělá figura dokazuje, že na celozrnnou dietu je spolehnutí.

Renee Zellweger
Renee Zellweger
Autor: PROFIMEDIA.CZ, ISIFA.COM

Sacharidy z celozrnného chleba, ovesných vloček, celozrnné rýže, kombinované s čerstvou zeleninou a malou porcí bílkovin se postarají o stabilní hladinu cukru v krvi a tlumí chuť k jídlu.

Snídaně
Müsli bez cukru a čokolády se sezónním ovocem smíchat s trochou odtučněného jogurtu nebo mléka. Nebo plátek celozrnného chleba s bylinkovým tvarohem a rajčaty. Jednou za čas si můžete dopřát i křupavou celozrnnou housku s trochou medu nebo džemu.

Svačina
Ideální je ovocný salát s oříšky. Občas si můžete dovolit i 2 velké rýžové vafle nebo celozrnný muffin.

Oběd
Zeleninová pánev s rýží nebo nudlemi, sem tam si můžete dopřát malou přílohu z masa. Nebo nákyp z jemné pšenice, rybí filety, rajčata a tenké sýrové plátky.

Večeře
Šunkový nebo sýrový chléb s okurkou nebo paprikou, rýžový salát s trochou ryby nebo brambory s tvarohem.

Fastfoodová dieta

Chcete si dát rychlé jídlo, po kterém nepřiberete? Stačí jen dobře vybírat.

Kdo jí drží:

HEIDI KLUM
Oblíbená topmodelka dokazuje, že i s "rychlým jídlem" můžete zhubnout.

Heidi Klum
Heidi Klum
Autor: PROFIMEDIA.CZ, ISIFA.COM

Rychlé občerstvení a hotová jídla nemusí hned způsobovat nadváhu. I u stánku s rychlým občerstvením nebo u prodavače hamburgerů se můžete stravovat relativně zdravě a zodpovědně vůči postavě, pokud si správně vyberete.

Snídaně
Našlehaný ovocný nápoj nahradí ovocný salát. Stejně tak můžete sáhnout po hotovém müsli.

Svačina
Ovoce jezte ve velkém množství. Pokud nemáte ráda sladké, sáhněte po mrkvi nebo kyselém zelí.

I u stánku s rychlým občerstvením se můžete stravovat relativně zdravě a zodpovědně vůči postavě, pokud si správně vyberete.
I u stánku s rychlým občerstvením se můžete stravovat relativně zdravě a zodpovědně vůči postavě, pokud si správně vyberete.
Autor: PROFIMEDIA.CZ, ISIFA.COM

Oběd
Objednejte si kebab, ale jen s masem nebo salátem. Nejezte k tomu pečivo ani obyčejný arabský chléb. Totéž platí i v případě hamburgerů: pouze maso se zeleninou. Nebo si dejte salát a jogurtem. Dovolena je i polovina grilovaného kuřete bez hranolků.

Večeře
Cestou domů z práce si kupte něco v čínské restauraci, japonské suši nebo si objednejte těstoviny.

Nízkotučná dieta

Vyhýbejte se tukům v jídle. V tomto případě méně znamená více.

Kdo jí drží:

KATE WINSLET
Když hvězda Titaniku přibere, omezí tuky – a štíhlá postava je zpět.

Kate Winslet
Kate Winslet
Autor: PROFIMEDIA.CZ, ISIFA.COM

Tuky jsou sice důležité, ale denně nám jich stačí 70 g. Navzdory tomu bývá náš denní příjem až dvojnásobný. Dávejte přednost nízkotučným produktům a omezte sladkosti.

Snídaně
Kousek celozrnného pečiva s rajčetem, pažitkou a hořčicí nebo ovocný salát s jogurotvým dresinkem.

Svačina
Sušené ovoce, hroznové víno nebo jablka utiší váš hlad. Lahodný je i koktejl z banánů nebo sorbet z hroznové šťávy.

Oběd
V alobalu si můžete připravit jemnou rybu nebo drůbeží maso. K tomu se perfektně hodí dušená zelenina s čerstvými bylinkami a citronovou šťávou. Nebo si dejte salátový mix z listů salátu s grilovanou zeleninou a jogurtovým dresinkem.

Co takhle dát si polévku? Uvařte si čistý zeleninový vývar a zeleninu nakonec rozmixujte ručním mixérem. Takto připravená polévka neobsahuje žádné tuky.
Co takhle dát si polévku? Uvařte si čistý zeleninový vývar a zeleninu nakonec rozmixujte ručním mixérem. Takto připravená polévka neobsahuje žádné tuky.
Autor: SHUTTERSTOCK.COM

Večeře
Co takhle dát si polévku? Uvařte si čistý zeleninový vývar a zeleninu nakonec rozmixujte ručním mixérem. Takto připravená polévka neobsahuje žádné tuky

Autor: bm, iva, oli
1080p 720p 360p
DesktopMobile