Nezávislost, odvaha, síla, sebevyjádření, ženskost a sebeláska – to jsou některé z hlavních komunikačních atributů značky YES Jewellery, která nyní nově působí na českém trhu. Myšlenku, kterou chce značka šířit mezi českými ženami, ztvárnila v nejnovějším spotu ambasadorka značky, zpěvačka a influencerka Celeste Buckingham. O tom, jakou vizi a plány má značka na českém trhu a jak se jí zatím daří, jsme si povídali s Global Marketing Director pro značku YES Jewellery, Justynou Lach.
Justýno, co vás motivovalo k rozhodnutí vstoupit na český trh?
YES Jewellery se zaměřuje na mezinárodní expanze a český trh je pro nás velmi zajímavý. Zdá se, že jsme se nemýlili, protože zkušenosti po otevření prvních prodejen jsou velmi pozitivní. Věříme, že se nám tady bude dařit dynamicky růst.
V sousedním Polsku značka vstoupila do povědomí odvážnou komunikací, která zdůrazňuje její hlavní hodnoty. Myslíte si, že tento přístup bude fungovat i u nás v Česku?
Myslím, že značky, které staví na komunikaci hodnot, budou vždy vynikat – ať už v Polsku, nebo jinde. Dnes už samotný produkt nestačí, důležité je také poselství, které za ním stojí. Šperky jsou v tomto ideální, protože mohou být symbolem síly, nezávislosti nebo odvahy.
Jaký cíl, kromě dobrých výsledků, má značka YES Jewellery na českém trhu?
Naší misí je vytvářet lepší svět pro ženy. Všímáme si toho, na čem ženám záleží, a upozorňujeme na nerovnosti a stereotypy, které je stále ovlivňují a omezují. Věříme, že připomenout v souvislosti se šperky a zdobením hodnoty jako odvaha, nezávislost a autenticita pomůže ženám, aby se projevily.
Čím si chce značka získat české zákazníky?
Samozřejmě, na prvním místě samotnými šperky – máme velmi originální design, nádherné vzory a vysokou kvalitu. Chceme oslovit komunikací a ambasadorkou, která podle nás ztělesňuje hodnoty značky a je v Česku známou tváří. Věříme, že spot, který jsme s ní natočili, se českým zákazníkům bude líbit podobně jako šperky YES Jewellery. Zároveň se chceme od konkurence odlišit i tím, že chceme a budeme podporovat ženy.
Jak vznikla myšlenka konceptu prodejny, která prezentuje cenově dostupné šperky i diamanty na jednom místě?
Šperk je luxusní zboží, ale zároveň jde o luxus, který je dostupný každému. Můžete si vybrat každodenní šperk za velmi přijatelnou cenu, nebo dražší kousek – na výjimečné příležitosti nebo pro někoho, na kom vám obzvlášť záleží. To asi nejlépe vystihuje koncept prodejen šperků YES Jewellery.
Kdo je ideální zákazník?
Cílíme na velmi širokou klientelu. Samozřejmě, na prvním místě jsou ženy – ať už ty, které si kupují šperk na každý den, nebo ty, které hledají něco výjimečného na speciální příležitost nebo jako dárek. Nezapomínáme však ani na muže, kteří u nás najdou dárek pro ženy a mohou tak vyjádřit své city.
Jaký sortiment bude dostupný zákazníkům na českém trhu?
Na českém trhu bude dostupný velmi široký výběr produktů – stříbrné i zlaté šperky, s drahokamy a diamanty. Vybere si opravdu každý.
Kdo bude tváří/ambasadorkou značky YES v Česku?
Za ambasadorku a tvář jsme si vybrali zpěvačku a influencerku Celeste Buckingham a myslím, že jsme udělali dobře. Je to úžasná, mimořádně talentovaná osobnost. Navíc, Celeste se věnuje i ženským tématům a sdílíme stejné hodnoty.
Na závěr by nás zajímalo, jaký je váš osobní vztah k šperkům?
Šperky mám velmi ráda, jsou důležitou součástí mého stylu. Díky nim zvýrazním svou osobnost a dodávají mi odvahu. V špercích je hodně síly!