Podle odborníků má zapojení žen do obchodu a veřejného života prospěšné důsledky nejen pro samotné firmy, ale také pro ekonomiku a společnost jako celek. Týmy s rovným zastoupením mužů a žen dosahují lepších výsledků než ty, kde převažují pouze muži, a jsou schopny efektivněji rozhodovat.
Podpora ženského hlasu
Značka Maltesers, která spadá do portfolia společnosti Mars, si je vědoma významu podpory žen v dosažení jejich plného potenciálu. Jedna z mnoha aktivit, které uskutečňuje, je například partnerství a podpora akcí a konferencí, jež se těmto oblastem věnují. V dubnu je partnerem konference Equal Pay Day, která se zaměřuje na příčiny stále vysoké platové nerovnosti mezi muži a ženami.
"Značka Maltesers je hrdým podporovatelem ženského hlasu a nadhledu. V Marsu věříme, že naše kampaně pomáhají zůstávat ženám silné a odolné. Posílení postavení žen je naším hlavním posláním. Věříme, že ženy si zaslouží rovné příležitosti, uznání a podporu, aby mohly naplno využít svůj potenciál a rozvíjet se," říká Gabor Villanyi, Portfolio & Media Manager, Mars Central Europe.
Závazek do roku 2030
Vizí značky je pomoci 10 milionům žen budovat jejich odolnost do roku 2030, spolupráce s konferencí Equal Pay Day a podpora rovných platových podmínek jsou jedním z kroků k dosažení tohoto cíle.
Značka Maltesers spadá do portfolia společnosti Mars, jež se o rovnost pohlaví zasazuje dlouhodobě. Například si klade za cíl mít 100 % všech vedoucích týmů na celém světě genderově vyvážených a vyzývá ostatní firmy, aby učinily totéž. V současné době je 43 % vedoucích pracovníků ve společnosti Mars ženami, s ještě vyšším podílem žen ve vedoucích pozicích ve střední Evropě.
Mars, který patří k předním světovým výrobcům cukrovinek a potravin, se aktivně angažuje v podpoře žen skrze různé programy, včetně Empowering Women Mentoring Program. Tento šestiměsíční vzdělávací projekt pro ženy pomáhá připravovat na nové nebo budoucí manažerské role a poskytuje jim příležitost k profesnímu a osobnímu rozvoji.
O značce MALTESERS:
Maltesers je značka čokoládových kuliček, které byly poprvé vytvořeny v roce 1936 společností Mars, Incorporated. Původně byla určena ženám a byla prodávána jako prostředek k získání energie se slogany jako "lehčí způsob, jak si vychutnat čokoládu" a "žádná obyčejná čokoláda". Cílem značky Maltesers se současným sloganem “Ber život s lehkostí” je pomáhat ženám se společně smát i v těžkých situacích. Bez ohledu na to, kdo jsme nebo čím právě procházíme, si můžeme zachovat nadhled a neztratit hlavu.