Dostatečný přísun vlákniny dokáže s našimi kily pěkně zatočit. | Pro ženy | Blesk.cz

Dostatečný přísun vlákniny dokáže s našimi kily pěkně zatočit.

3. března 2014 | 00:00
Prezentace klienta |

Velkým problémem je přibírání na váze a ještě větším, když nezvládneme dodržet pravidla správného životního stylu.

Je nepochybné, že pro mnohé je udržování váhy velice náročnou řeholí. Takoví lidé i jen při mírné nekázni přívodu kalorií přiberou neúměrně mnoho a bohužel také rychle. Jistý slovutný internista učil, že je třeba si naladit tzv. hladinu sytosti a tu přejídáním nezvyšovat. Není nic horšího než nervozita a zvučná práce žaludku naprázdno. Hlad a chuť jsou úhlavní nepřátelé diety. Hlad přemůžeme s pomocí vlákniny, chuť s pomocí pevné vůle.

Jablka pro střeva

Jablka (jablečná vláknina) jsou skvělým dietním pokrmem. Tyto šťavnaté plody udržují především ve výborné kondici střeva. Obsahují velké množství vlákniny, regulují stolici, při zácpě projímají, při průjmu staví. Asi jednu třetinu tohoto ovoce tvoří pektin, který v žaludku bobtná, váže na sebe přebytečné tekutiny a toxické látky a odvádí je z těla ven. Pektin snižuje hladinu krevního tuku a cholesterolu. Má-li pektin účinkovat, musí být syrový. Varem se totiž mění na rosol. Soli kyseliny vinné v jablku brání tvorbě fermentů a usazování bakterií ve střevech.


Jablečná vláknina se skládá především z rozpustné vlákniny (pektinu) a částečně z hrubé vlákniny. Význam rozpustné vlákniny spočívá především v příznivém vlivu na metabolizmus glukózy a cholesterolu. Nerozpustná vláknina způsobuje tzv. kartáčový efekt, který spočívá v čištění střev a jejich úplném vyprazdňování. Tím omezuje riziko tvorby vychlípenin střevní stěny. Oba typy vlákniny hrají úlohu při kontrole tělesné hmotnosti a s jejich pomocí se dá systematicky hubnout.


Obnovu zdravého vyprazdňování uvítají úplně všichni, zvláště ti méně fyzicky aktivní a starší část populace. Jejím prostřednictvím se procesu mechanické detoxikace zbavíte rakovinotvorných a toxických látek včetně těžkých kovů. Nerozpustná vláknina má schopnost je navázat a vyvézt z organismu.
Stará moudrost praví, že jedno jablko před spaním nám pomůže lépe usínat a zatímco tělo odpočívá, jablko pohlcuje jedovaté látky. To ocení všichni, ale nejvíce pacienti s kožními neduhy, hemeroidy, jaterními a ledvinovými potížemi.

Co takhle začít s přírodním přípravkem, vysoce vlákninovým doplňkem redukčních diet, Unilaktem.


Hlavní složkou Unilaktu je 45% vlákniny, řasa Chlorella, stopové prvky, betakaroten a bílkoviny. Hodné bakterie Enterococcus faecium i vitamín C podporují kvalitu Unilaktu.


Unilakt Čoko, který má všechny příznivé účinky vlákniny si přidejte do jogurtu nebo dejte večer do misky místo keksů a vychutnejte jeho chuť.
Unilakt Skořice obsahuje navíc skořici, která má vlastnosti, které pomáhají snížit hladinu cukru v krvi, podporuje trávení a zabraňuje nadýmání.

Nezapomeňte dostatečný přísun tekutin.
-------------------------------------
Unilakt je možné již 19 let zakoupit nebo objednat v lékárnách a na www.hmh.cz .   


Doplněk stravy

Klíčová slova: unilakt, komerční prezentace
Související články