Cvik týdne: Zpevněte břišní svaly | Pro ženy | Blesk.cz

Cvik týdne: Zpevněte břišní svaly

26. března 2008 | 11:25

Zpevněte povolené břišní svaly! Nejen, že se pak budete cítit lépe, ale dokonce vás přestanou i bolet záda

Také chcete mít krásné a pevné bříško? Díky tomuto cviku se vám to podaří! Lehněte si na záda, nohy držte natažené a zvedejte je kolmo ke stropu. Ruce nechte položené podél trupu, dlaněmi dolů. S nádechem zatáhněte břišní svaly, s pomalým výdechem postupně pokládejte levou nohu dolů, ale držte ji asi 20 cm nad podložkou. Potom ji pomalu vraťte zpět. Totéž zopakujte i na druhou nohu. Cvik opakujte 15x na každou nohu. Na co si dát pozor Při cvičení břišních svalů věnujte pozornost správnému provedení cviků, protože jinak mohou zátěž přebírat úplně jiné svaly - například svaly nohou, krku nebo páteře. Pamatujte si, že: Počet opakování u břišních svalů musí být větší než při procvičování dalších tělesných partií. Víte, že: Zpevněné břišní svaly vám pomáhají držet postavu tak, aby vás nebolela záda.

Související články