Celý chat si můžete přečíst zde.
„Značka Bubbleology aktuálně postupně přechází na přírodní barviva. Už v tuto chvíli umělá barviva neobsahují ovocné příchutě liči, limeta, zázvor, dále krémové příchutě kokos, vanilka, matcha, kakao, mandle, moka. Všechny jsou již dnes v nabídce našich čajových barů,“ doplnil Jaroslav Švadlenka.
Většinu z vás hodně zajímalo, kolik je v Bubble tea cukru, zajímali jste se i o jeho doporučenou denní dávku a jeho porovnání s nejoblíbenějším bubble tea. „Udává se, že doporučená denní dávka přidaného cukru je 90g, což zhruba odpovídá 18-ti kostkám cukru. Nejprodávanější je zelený čaj s ovocnými příchutěmi (jahoda, mango a další), které obsahují v 650ml nápoje cca 8-12 kostek cukru, záleží na volbě zákazníka,“ vysvětlil Švadlenka.
Kolové nápoje a džusy obsahují většinou více cukru než bubble tea, orientační obsah cukru v jednotlivých nápojových kategoriích můžete porovnat na http://www.bubbleology.cz/assets/pdf/cukr.pdf
Dozvěděli jste se, že čaj od Bubbleology je variabilní nápoj, který si každý zákazník tvoří sám. Záleží tedy pouze na něm, zda si ho nechá připravit naprosto bez cukru a barviv, nebo sladký tak, jak ho má rád. Čaj se vaří každé dvě hodiny z prémiového long cutu a je naprosto čistý, bez dalších přidaných látek. Další ingredience tvoří sirupy, želé, kuličky nebo třeba tapioka.
Důležitým tématem vašich dotazů byla také barviva a jejich používání při výrobě bubble tea. Všechny důležité informace o složení ingrediencí, produktové listy a výživové hodnoty značka zveřejňuje na svém webu zde: http://www.bubbleology.cz/garance-kvality-11.html
Kromě toho jste se také dozvěděli, že se chystá nová edice fit čajů. Objeví se v ní třeba tekutý chlorofyl, známý pro své regenerační a detoxikační účinky, nebo třeba doslazování Sugavidou, která je zase jediným alkalizujícím sladidlem s tak nízkým glycemickým indexem a obsahem fruktózy, který je v omezeném množství vhodný i pro diabetiky.
Na závěr jste se ptali na aféru kolem youtuberů, konkrétně ukončení spolupráce s Teri Blitzen. „Spolupráce s Teri Blitzen byla pro Bubbleology velmi inspirativní a přínosná. Byla pro nás nejen kolegyní, ale i kamarádkou, pomáhala nám sdílet názory svých fanoušků a vrstevníků. Mediální nátlak, který na ni byl poslední týdny vyvíjen, nás velmi mrzí. Doufáme, že nyní, když se Teri rozhodla věnovat novým projektům mimo komerční sféru, nebude muset nadále čelit výpadům, které si nezaslouží. Děkujeme jí za spolupráci a přejeme hodně štěstí a potřebného klidu pro její další tvorbu,“ ukončil chat se čtenáři Country manager českého zastoupení značky Bubbleology Jaroslav Švadlenka.