7 potravin pro ploché bříško | Pro ženy | Blesk.cz

7 potravin pro ploché bříško

  • Projezte se k plochému bříšku
    20. března 2013 | 06:00

    Jak dosáhnout plochého bříška, to je pro mnohé ženy věčnou otázkou. Proto jsme pro vás vybrali osm potravin, které mají málo kalorií, zasytí a nenafouknou vám bříško, spíše naopak.

  • Kapusta


    ...
    Jedna porce kapusty, která má asi 250 ml, dodá vašemu tělu jen asi 60 kalorií, přitom je vysoce výživná, protože má vysoký podíl vlákniny. Jako bonus v ní najdete velké množství vitamínů, minerálů a dokonce i antioxidantů.

    Při její přípravě se ale musíte obejít bez použití másla či slaniny, místo toho ji jen poduste s vodou nebo kuřecím vývarem a přidejte nakrájenou cibulku.

  • Řecký jogurt


    Potraviny
    Řecký jogurt se zásadně liší oproti klasickým bílým jogurtům, které znáte ze supermarketu. Jeho konzistence je hutnější a má jemně nakyslou chuť. Ve 175 ml je jen 80 kalorií, velký obsah vápníku a vitamínů B, ale také proteinů. Tuto svačinku si můžete přizpůsobit svým chutím a doladit jej ovocem, oříšky, nebo si jej udělat na slano se zeleninou a bylinkami. Je ale i skvělou náhradou majonézy a salátových dressinků.

  • Popcorn


    popcorn
    Celozrnný popcorn je kupodivu jedním z nejzdravějších jídel, jaké si umíte představit. Nejen že má na 250 ml jen 30 kalorií, ale také s ním do těla přichází vitamín B a také proteiny a vláknina.
    Než se pustíte do přípravy popcornu, zapomeňte na máslo i sůl a raději do něj přidejte jen nasekané bylinky, sladkou papriku nebo nízkotučný sýr.
  • Meloun Cantaloupe


    Meloun Cantaloupe
    Ananasový meloun, jak se tomuto ovoci říká, má vysoký obsah draslíku, vitamínů A,C a B6 a jen 200 kalorií v celém melounu. Protože má vysoký obsah vody, dokáže uhasit žízeň a přesto že je hodně sladký, nemusíte se bát o svoji figuru.

  • Grilovaná zelenina

    Grilovaná zelenina
    Dejte si k obědu místo syrové zeleniny, po které budete mít břicho jako balón, raději zeleninu grilovanou. Směs červené papriky, cukety, cibule a lilku, vám bude chutnat, zažene hlad a má jen 95 kalorií. Navíc do těla dostanete množství stopových prvků a vitamínů. Pozor ale na přípravu zeleniny za pomoci oleje, zejména lilek působí jako houba a tak byste mohli sníst tuku mnohem více, než jste původně chtěli.

  • Drůbeží prsa bez kůže


    kuře
    Je všeobecně známo, že drůbeží maso je dietní, ale jen za předpokladu, že si z něj stáhnete kůžičku, která je sice po upečení velice lákavá, ale také velice mastná. 125 g drůbežích prsou bez kůže obsahuje jen 120 kalorií, spoustu bílkovin a velice málo tuku. Pozor ale na mražené maso, které je často napuštěno vodou a konzervačními látkami, díky kterým stoupne hodnota sodíku v mase.
  • Salátová okurka


    Koupili jste kontaminované okurky? Ozvěte se nám do redakce
    Ve středně velké salátové okurce je jen 45 kalorií, draslík, železo a vitamíny A a C. Protože obsahuje vysoké množství vody, dokáže zahnat žízeň a také osvěžit. Zkuste si například přidat pár plátků okurky do vody a popíjet ji během dne, překvapí vás, jaké grády bude nápoj mít.

Diskuse ke článku
.
Další články z kategorie