MYSTERY, nový ready to drinkmíchaný nápoj inspirovaný koktejly, budou mít čeští zákazníci možnost zakoupit ve třech populárních příchutích: Mango Mojito, Piña Colada a High Society. Značka Zlatopramen, průkopník v novinkách na českém trhu, se tak opět chystá udávat trend v oblasti ochucených pivních nápojů. Příchutě nového party drinku MYSTERY Zlatopramen vyvinul tak, aby oslovily především ženy, které hledají vhodnou alternativu k míchaným alkoholickým nápojům.
MYSTERY se 4 % alkoholu je bez konzervantů a umělých sladidel, doplněný o esenciální složky každého z vybraných koktejlů. Mango, grapefruit, ananas či kokosové mléko dokáží navodit tajemnou atmosféru kdykoli a kdekoli. MYSTERY se díky praktičnosti lahvového balení s twist off uzávěrem výborně hodí jak na party v baru, tak na večírek doma s přáteli.
„MYSTERY je ideální party drink pro ženy, které chtějí trošku zlobit, ale zároveň zůstat nad věcí. Atraktivní design lahodných drinků by se měl stát doplňkem okouzlujícího šarmu každé ženy dychtící po zábavě. Vybrat si mohou ten nejlepší nápoj pro svoji náladu. Ať už to bude exoticky osvěžující MYSTERY Mango Mojito, sladce jemné MYSTERY Piña Colada, nebo drze hořké High Society, věříme, že si každá zákaznice vybere to pravé,“ říká Jiří Rákosník, marketingový ředitel HEINEKEN Česká republika, pod který značka Zlatopramen patří.
Nejlépe MYSTERY chutná ledově vychlazené přímo z lahve s brčkem. K dispozici bude ve všech obchodech, vybraných klubech a restauracích v třetinkových lahvích. Doporučená maloobchodní cena je 19,90 Kč a prodávat se bude v praktických a atraktivních čtyřpacích.