Reklamace byla nutná Po vybalení nové pohovky paní Zuzana zjistila, že je na několika místech poškozená. Obrátila se proto na prodejce a chtěla sedačku reklamovat. Ten vystavil reklamační protokol a paní Zuzanu ujistil, že jakmile bude reklamace vyřízená, ihned jí dá vědět. Čas však plynul a nikdo se neozýval. Pokusila se proto u prodejce reklamaci zaurgovat a zjistit, jak se věci mají. Bohužel neúspěšně a nejistota z osudu gauče a prázdného obývacího pokoje narůstala.
Jak z toho ven?
Za této situace kontaktovala paní Zuzana D.A.S. Po prostudování podkladů se zjistilo, že prodejci již uplynula 30denní lhůta, kterou na vyřízení reklamace měl. To znamenalo, že paní Zuzana měla možnost od kupní smlouvy odstoupit a požadovat po prodejci vrácení peněz. Ovšem pohovka se jinak paní Zuzaně líbila, takže upřednostňovala variantu, aby jí prodejce zakoupenou pohovku buď opravil, nebo aby jí dodal nový, identický kus. Na základě těchto okolností právníci z D.A.S. zaslali výzvu prodejci, ve které ho jednak upozornili na možnost odstoupení od smlouvy, jednak na ideální způsob vyřízení reklamace. Za několik málo dní od doručení výzvy se prodejce ozval. Domluvil se s paní Zuzanou na dodání nové sedačky. Navíc jí na ni dal 15% slevu ve výši 2.700 Kč, což paní Zuzana s úsměvem přijala.
Pojištění právní ochrany od D.A.S. se vyplatí
Co je právní ochrana?
Sjednáním právní ochrany si zabezpečíte právní poradenství a platby za advokáta, soudní řízení, zpracování znaleckých posudků či služby tlumočníka.
Kdy se vám může hodit?
- Když vám zaměstnavatel odmítá vyplatit mzdu
- Pokud utrpíte škodu na majetku nebo zdraví při nehodě
- Když máte smůlu a narazíte na neférového dodavatele
- Když vám cestovní kancelář pokazí dovolenou
- V případě, že vás při koupi auta ošidí neférový prodejce