Luxusní obchodní dům Harvey Nichols se během jediného dne dostal "pod palbu" snad všech módních kritiků. Proč? Kvůli své nejnovější reklamní kampani, která má za úkol výrazně zvýšit prodej letní kolekce.
Obrovské plakáty totiž zvýrazňují ženu, která má - neexistuje způsob, jak to říci s citem - mokré kalhoty vzrušením. Z čeho? No přece z úžasných a neodolatelných slev. Že stále nechápete? Nápis u fotky vás uvede do obrazu: "Slevy u Harvey Nichols: Zkuste ovládnout své vzrušení"
Tyto a další plakáty se stejnou tématikou ale rozčílily zákazníky. Na adresu módního domu padá kritika nejen od odborníků, ale i od stávajících zákazníků. Mnozí z nich si stěžují, že čeho je moc, toho je až příliš, a že tentokrát se šlo doopravdy "přes mrtvoly".
Na Twitteru mnozí lidé diskutují: "Mám ráda tento obchod, ale tato reklama mne naprosto odradila od nakupování. Už tam nikdy nevlezu!" nebo: "To je ta nejhorší reklama, co jsem kdy v životě viděla!"
Zástupce značky Harvey Nichols se ale brání: "Vyvinuli jsme pouze kampaň na podporu našeho letního prodeje a jediné, co jsem chtěli, bylo zachytit vzrušení odlehčeně a vtipně. Rozhodně jsme ale nechtěli nikoho pohoršovat!"
No... Co k tomu dodat. Opravdu si zástupci firmy myslí, že když dají vzrušenou, s kalhotami, či sukní promočenou ženu na plakát, či billboard, všichni budou nadšením skákat metr vysoko?